![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De dvd's en cd zijn binnen Wim, gaaf, dankjewel man, ik ga ze zo uitproberen! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik kende het systeem al wel inderdaad, maar het werkt, vette games, en ook wel kneiterveel. ![]() ![]() |
|
quote: Het gaat om;sonic2,terminator2 en een donald duck spel. komt goed! Suck my piss ![]() |
|
Holy hell, niet de minste titels! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ja, Schaep vindt vooral Terminator II een gave titel. ![]() |
|
je kent hem?? OI oud wuil er is een pakje naar je onderweg.Veel plezier ermee. Suck my piss ![]() |
|
![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Yeah, mijn sega 16 bit is weer aangesloten en actief. Vanavond maar effe een potje road rash II, mortal kombat, Golden Axe II en sonix spelen. ![]() ![]() |
|
![]() Hier ging zojuist de bel, de postbode (in mijn wereld genaamd: de goedheiligman") bracht m'n pas verworven atari jaguar met tempest 2000, alien vs predator en wolfenstein 3D. Yeah! En zoals ik al in het old-school games topic schreef: Skullfuck, bedankt voor de sega gamegear cartridges! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: gaaf! Een jaguar wil ik in de toekomst ook nog hebben! Hoe bevalt ie? ![]() |
|
Ik sluit hem net aan. Beetje nogal problemen met de ingang van de adapter, jammer is dat nou weer, dat stond natuurlijk niet in de omschrijving op ebay. Naja, vanaaf even verder klooien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ok, het ligt dus niet aan de adapter, maar aan de sleuf waar de cartridge in gaat, die "pakt" de spellen niet helemaal lekker, misschien dat een beetje kontaktspray wonderen doet. Die tempest 2000 is btw wel erg tof (die andere 2 kende ik natuurlijk al, zoals de meeste liefhebbers van ouwe zooi). ![]() Deze, maar dan de minder mooie versie, hehe. Lijkt nogal op Gyruss. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: no problemo, mooi dat je er wat aan hebt. Suck my piss ![]() |
|
Man, ik ha na 1 spelletje terminator al dooie vingers! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Net gekocht, uitbreidingsset qua geheugen voor de atari 600xl, 64 k ram extra, dus bovenop de 16 k die hij al had. In totaal dus nu 80 k. Wat wil een mens nog meer? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Heb je nog een sega dreamcast? http://www.nu.nl/news/1470041/210/Sega_vraagt%3A_%22Do_you_still_own_a_Dreamcast%26%2363%3B%22.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Iemand nog wat oud spul kopen? amiga 500: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=250226030618&ssPageName=STRK:MESE:IT&ih=015 philips videopac: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=250226422732&ssPageName=STRK:MESE:IT&ih=015 atari 2600 junior: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250226442832 Snes: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=250226431058&ssPageName=STRK:MESE:IT&ih=015 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Hehehehe. ![]() |
|
quote: Alles verkocht! ![]() Hehehe, dankzij marktplaats en wat ouwe videopac spellen heb ik nu eindelijk een andere floppydrive op de kop weten te tikken voor m'n amiga 500 en kan ik eindelijk m'n, ik weet niet precies hoeveel maar zo ongeveer een stuk of 800 oid, floppys proberen. Net even lekker simcity gespeeld, heersch! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-04-2008 22:33] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
*bump* ![]() Morgen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Woei! ![]() Colecovision met uitbreiding (om atari 2600 spellen te kunnen spelen, lekker belangrijk, maar wel leuk voor de heb) en donkey kong en lady bug gratis erbij. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dat ziet er luek uit! Suck my piss ![]() |
|
quote: lady bug als in lady bug?!? ![]() ![]() ![]() Dies leuk!!!! Herman van de bakker ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |