|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mvs en aes zijn idd gewoon verschrikkelijk duur. MVS duurder dan AES want daar zit de hele kast omheen. Neo Geo cd is goedkoper, maar ja om nu elke keer 2 minuten te moeten wachten qua laad tijd om een potje te kunnen vechten is niet relaxt check ook dit effe! |
|
De Schneider CPC-664, jammer genoeg wil hij geen diskettes meer lezen. |
|
kan je d'r niet een andere floppie drive inzetten? |
|
quote: Sorry, maar de Aes is uiteindelijk het duurst van de twee systemen. Om een goedwerkende mvs systeem te krijgen ben je eerst wat duurder uit. Gemiddeld 500 euro voor een kast of 250 voor een zogenaamde supergun (techniek van een arcde kast gebruiken zonder de kast eromheen) Uiteindelijk ben je goedkoper uit met een MVS omdat de spellen veel goedkoper zijn. Een mvs spel kost gemiddeld tussen de 20 en 150 Dollar. De Aes cartridges komen op 30 tot 2850+ dollar. Je kunt een prijzenlijst van mvs en aes cartridges bekijken op www.neo-geo.com. En je hebt gelijk met een neo geo cd...niet kopen :p |
|
quote: dan bedoelde ik aes, ik verwissel die 2 altijd... |
|
quote: |
|
quote: Keertje komen spelen dan? |
|
Hehehe. 2X vectrex is toch nergens voor nodig. Ik zou er minstens 1 wegdoen. Aan mij bijvoorbeeld. |
|
'k heb natuurlijk wel 2 joysticks nodig... dus een 2e vectrex is geen overbodige luxe |
|
Now downloading: quote: Als ik straks mijn laptop op mijn televisie aansluit en een controller gebruik kan ik als vanouds games spelen vanaf de bank, een goede zaak! |
|
Werken al die spellen met 1 en dezelfde emulator? Want dat haal ik er niet echt uit. En welke is dat dan? |
|
Nee, elk platform heeft wel zijn eigen emulator, welke dat is weet ik nog niet. Ik heb altijd veel gebruik gemaakt van Snes9X, de namen van mijn andere emulators weet ik niet meer. |
|
nieuwe aanwinst: philips CD-I 220 + video module , contoller, games (ZELDA!!!!!) en videos |
|
hahahaha dat cd-i hadden ze toen zelfs bij ons op school. Jammer dat het dood is! Suck my piss |
|
voor de liefhebbers, NeorageX werkt pefect voor Neo Geo roms. Op een site genaamd rom hustler kun je de beste neo geo spellen downloaden. Tips zijn: Garou: mark of the wolves, King of fighters 98/99/2001, Real bout fatal fury special, metal slug, Samurai shodown en blazing star. Een joypad is wel een aanrader |
|
quote: Ja, die snes9X heb ik ook. Ik speel eigenlijk vnl spellen via mame, maar dat zijn dus oude arcadespellen. Die enorm heersen, dat dan weer wel. Laatst was ik btw weer eens aan het loeren op de zwarte markt te beverwijk en het viel me op dat er steeds meer voor oude consoles gevraagd wordt. 30 euro voor een sega console vind ik echt te duur worden. Er was 1 vent met een plek vol met oud spul, maar allemaal aardig aan de prijs. Het wordt een trend, dat ouwe spul verzamelen. |
|
Het verzamelen van oude consoles leeft wel weer op inderdaad, dat is dan wel weer jammer als dat als effect heeft dat de prijzen omhoog gaan. Mijn laptop kan de Nintendo 64 emulator niet aan, maar de rest werkt perfect, alleen heb ik nog een nieuwe controller nodig, omdat bij mijn oude controller de r-knop te versleten is. Bij de torrent zat ZSnes als emulator, ik krijg de indruk dat hij weinig verschilt van Snes9X, op dat de interface wat minder mooi is en de emulator kennelijk wat sneller. Ik blijf hem wel gebruiken omdat alle roms met die emulator zijn getest. Ik vind vooral de Genesis emulator geweldig, maar dat komt ook doordat ik het altijd bij Nintendo emulators had gehouden terwijl ik zelf een Megadrive heb. De DS emulator die erbij zit kan nog geen geluid afspelen, maar ik was er wel van onder de indruk dat ik gewoon mijn muis kon gebruiken voor wat je op de DS met een stylus zou doen. De versie met geluid zal nog wel komen verwacht ik. Edit: Ik heb MAME nu ook eindelijk werkende, ik had er al eerder naar gekeken, maar niet goed genoeg, het was alweer een tijdje geleden. Ook erg vet inderdaad! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2006 1:32] |
|
quote: Helaas wel ja, de sega megadrives worden steeds duurder op marktplaats.nl. Ik ben in iedergeval niet van plan om 50 euro te gaan betalen voor een oude 16 bit spelcomputer. |
|
De consoles zijn opzich nog te betalen, maar de wat zeldzamere spellen, die sowieso al duur waren, zijn echt niet meer te doen. Veel van de wat zeldzamere Super Nintendo spellen kosten gewoon al snel 30 euro of meer en dat wordt mij teveel. |
|
quote: Gelukkig is er ook zoiets als een emulator. Ben nu een torrent aan het downen van de emu en 181 spellen. |
|
Wat heerscht dat ebay, zeg. De hoogste bieder op een sega megadrive 2 met 6 spellen en over een paar minuten loopt de veiling af voor een atari 400. En die wil ik zooooo graag: |
|
* pinkt een traantje weg * Hebbes. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 22-09-2006 20:23] |
|
Die's vet. HOeveel had je neergeteld? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
46 dollar, 36,14 euro, zonder verzendkosten. Moet uit de us komen, dus er komt nog wel wat bij, maar what the hell. Ik wil deze machine al zo lang. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |