![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Superscope, ja. Ik heb er twee. Doen het allbei niet, hehe. Wel geinig, die video's van die gast, ik word er altijd wel een beetje zenuwachtig van. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dat ding was teh shit toen het uitkwam/. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
hAHAHAHA DAT VAN DAT FIRE FIRE FIRE WAS LACHEN I JUST SHOT A DUCK BY SAYING FUCK IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Haha idd... z'n 100e aflevering vind ik nog het meest hilarisch, daarin reviewed hij R.O.B. Robot, een robotje voor de NES 8bit... staat helaas niet op youtube, wel op gametrailers; http://www.gametrailers.com/video/angry-video-game-nerd-r-o-b/711094?xrs=playershare_fb check! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
beter, ik check het later ff, ga nu naar de kroeg later IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
wat is ieders favo console computer?? Ik kan niet kiezen tussen de 2600 en de snes. fuck NU MOET IK EEN ATARI IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Atari staat veruit bovenaan bij mij. De atari 400 is mijn lievelingscomputer. Vind ik echt een prachtig ding, paar jaar terug via ebay uit amerika laten komen. ![]() ![]() En natuurlijk moet je nu een atari. ;-) Een 2600 junior staat vaak te koop voor weinig op ebay! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Super Nintendo, maar de Playstation 2 heeft misschien toch wel de beste spellen. De favoriete console die ik zelf in bezit heb is de Sega Megadrive. ![]() |
|
Ow, het ging me niet om de spellen, ik had het puur over op het oog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
de 2600 was de eerste kennismaking met games voor mij. Blijft mij altijd bij, die zwarte cartridges De snes is de eerste console die ik kon betalen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
dat eerste plaatje van de 400 lijkt wel een fucking spaceship hahah vet IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ha, dat is toevallig, dat denk ik ook altijd als ik er naar kijk. En dat doe ik best vaak, al het andere spul staat of ligt op schappen, behalve de 400. Die heeft een prominente, eerlijk verdiende plaats voor zichzelf. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-06-2011 21:52] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
great minds Heb F-zero binnen!!ik ben zo blij als een kind. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ![]() Net een mailtje van den ouden ron. 15 oktober weer, thema is dit keer de commodore 64, heerschend dus. En er is een grote verkoophoek, dus dan vind ik het ook weer leuk, kdenk dat ik wel even gaan loeren. Deze gast zal er ook zijn. http://www.benophetinternet.nl/hobby/ http://commodore-gg.hobby.nl/ Morgen in apeldoorn, maar ik weet niet of ik dat haal. http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/Retro%20Beurs%20-%20De%20Stolp%202%20Oktober%20%202011.htm En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wim, heb jij nog interesse in een Philips NMS 8250 MSX 2 met wat spul er bij? O.a. 2 joysticks, een muis, paar cardridges, fm-pac, memorymapper. ![]() |
|
Mnee. Normaal gesproken zou ik meteen ja zeggen. Maar een week of wat heb ik besloten om alleen nog consoles te sparen. Behalve als het van atari is, dan is alles goed. Er komt haast geen einde aan msx'en, commodore's, sinclair's etc verzamelen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-01-2012 22:14] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ah, ok, no problem. ![]() ![]() |
|
Bedankt voor het aanbod! *ik hou me in, ik hou me in* ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ah, dus als ik mijn 800xl met floppy drive ooit kwijt wil... ![]() |
|
Hehe, als je hem toch wilt overnemen hoor ik het wel. ![]() ![]() |
|
Hij is nu aan het overleggen met PP. ![]() ![]() |
|
Neenee. ![]() En ik heb al een 800xl en een floppy drive. Maar tegen een zacht prijsje, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
*kijkt om het hoekje* tap, tap, tap.... ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Nog wat PS2 spel suggesties? Heb er ook een in huis staan maar heb de laatste tijd moeite om iets leuks te vinden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |