|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Herman van de bakker |
|
Terugkeer van de Menacer Stel je bent gewoon van de boot gevallen. Begin jaren '90. Je strandt aan op Zandvoort en vraagt je af waarom iedereen rechts rijdt, er niemand melk in zijn thee doet en, last but not least, niemand ook maar ene zier om de Megadrive lijkt te geven. Alleen in zo'n geval koester je waarschijnlijk nog warme gevoelens bij het woord Menacer (en niet bij Menasor helaas). Maar in dat geval adviseer ik een bezoekje aan de lokale Media Markt. Voor de mensen die nu helemaal de weg kwijt zijn; de Menacer was Sega's lightgun voor de 16-bit Megadrive. Net zoals de (het moet gezegd worden: belachelijke) Super Scope van Nintendo, had ook deze lightgun een cartridge met zes games erop. En aangezien retro tegenwoordig zo heet is dat het woord neet er niet eens bij in de buurt kan komen, heeft de Media Markt de Menacer met zes games nu als Plug 'n Play budget-game. Voor de wááháánzinnig lage prijs van €9,99 haal je een fel-oranje gekleurde Menacer in huis (dus niet grijs en zonder de opzetstukken) met de games Rockman's Zone (nee, geen Megaman game), Frontline, G-Man Shooter (nee, geen Half-Life game), Pest Control!, Space Station Defender (nee geen Defender game), Whackball! en het vrolijk klinkende Ready, Aim, Tomatoes! met ToeJam and Earl in de hoofdrollen. Leuk voor als je even cheap wilt knallen en er volledig van overtuigd bent dat de Wii dat old-school schietwerk toch echt niet voor elkaar gaat krijgen. Wel een waarschuwing: het is en blijft oud spul, dus verwacht geen superbeelden en, heel belangrijk, het ding werkt via de AV-kabels en MOET daarom op een normale TV met 50 of 60Hz beeldverversing gebruikt worden. Gebruik dit op een HDTV/monitor en je spoelt gegarandeerd een tientje door de plee. Maar voor mij was het toch pas echt een must geweest als je er egels mee kon neerknallen. http://www.youtube.com/watch?v=HqTXmzEDkbM Wel al een half jaar oud, maar toch. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-04-2008 2:34] |
|
Ik presenteer U de C128D: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gezocht, want je weet maar nooit en je weettoch! : Atari 800: Atari 5200 2 of 4 poort: Misschien valt er wel wat te ruilen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
check dat logo! Suck my piss |
|
Hahaha, wat vet! Ik zie een atari 800 though. Is dit echt? Want dan moet ik die ook nog hebben. Zal m'n vrouw leuk vinden.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
volgens mij was het echt! ik heb mn amiga 500 weer aagesloten. Lekker gamen!Eigenlijk wil ik nog zo een apparaat waarmee in het op de tv kan aansluiten. Suck my piss |
|
Die heb ik, das de amiga 520. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik ken ze ja! heb jij trouwens een workbench disk? Suck my piss |
|
Ja, workbench 1.2 Ik heb ook 2.0, maar die snap ik nog niet zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
MSX was de bom in die tijd, goede grafics. Beter dan meeste, zo niet alle, systemen. En veeeel games. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: gaaf, zou je een copytje voor mij kunnen maken? zou tof zijn. Suck my piss |
|
Gaan we regelen. Stuur je ff je adres naar wvb apekringelstaart judgementday.nl? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
check! Suck my piss |
|
mail ontvangen?? Suck my piss |
|
Ja. I had alleen gisteren nogal ruzie met dupliceren met de amiga. De eerste track van de floppy wil ie niet goed lezen, is nie goe zegttie. Raar, want de amiga start met dat ding op. Ik ga het nog proberen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik zat te denken, misschien komt het omdat het een originele floppy is? Suck my piss |
|
Nee, het is een kopie, dat staat er iig op. Ik ben zelfs vergeten hoe ik eraan kom, ik dacht via iemand van dit forum, waar ik wel eens vertoef: http://www.retrocomputerdag.nl/welkom/index.php edit: ik ga het vanaaf weer proberen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 24-07-2008 18:12] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
bedankt voor de link, ziet er goed uit. Als het niet wil probeer ik het daar wel even anders: ) Suck my piss |
|
uik ben er nog niet achteraan geweest. Inmiddels heb ik wel een 2e amiga500. Gewoon voor als die andere stuk gaat Suck my piss |
|
Vond tijdens de verhuizing mijn oude vergeelde originele witte gameboy weer terug. Weer even oldschool zelda en megaman 2 gespeeld. Blijft toch beter dan al die nieuwe meuk. Eens kijken of ik hier nog ergens plaats kan maken voor mijn oude MSX2 ook. Dat blijft ook heerlijk nostalgisch. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Tssss. Ik had er ook 2, ééntje verkocht, zat toch geen extra geheugen in, hehe. Laatst een paar games op de videopac gespeeld. Als mensen da graphics van de atari 2600 al slecht vonden, koop dan vooral geen philips videopac, hehehe. Ik wist dat natuurlijk al. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-09-2008 20:40] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hey die heb ik hier ook nog ergens liggen. Binnenkort weer eens aansluiten en kijken of dat apparaat nog werkt. |
|
Precies, wat nou op een ouwe monitor loeren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |