![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Al gebeld voor die reclamemeuk Wim? Ze hebben er weer wat extra spul bijgezet inmiddels.. ![]() |
|
ik zou wel willen weten hoe die cartridges er uit zien! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Nieuw in mijn collectie : MSX1 - Sony HitBit 501P + printer, monitor software zooi Philips Videopac G7000 + 10 games ![]() damn need more space ! ![]() |
|
Lijstje van mijn zooi : C64 Commodore PET Sinclair ZX Spectrum Msx2 Philips NMS8280 Msx2 Philips NMS8245 Msx2 Philips NMS8250 Msx2 Philips NMS8255 Msx1 Sony Hitbit 501P Sega Megadrive Philips CDI 210 Philips Videopac G7000 Sony Playstation 1 Xbox "modded ![]() Sony PSP Fat "modded" Nintendo Gameboy Color en natuurlijk software , printers , diskrives, joysticks , troep voor alles ![]() ![]() |
|
Die Sinclair ZX Spectrums gaan voor aardige prijzen over de toonbank bij ebay. Mooi kut is dat. Mooi lijstje, btw! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Happer ![]() Herman van de bakker ![]() |
|
![]() |
|
quote: Nee, happelaar aka munchkin. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ach ja, de jaren he... maar het geluidje van de videopac vergeet ik nooit meer... piepeldepiep! Herman van de bakker ![]() |
|
Zeg Wim, laat jij al dat spul van jou samen eens Hell Awaits spelen en neem dat eens op ![]() ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-04-2009 17:14] ![]() |
|
quote: Morrege dus! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
aanwezig ![]() de Bonami beurs was ook tof laatst ![]() |
|
![]() Euh... Totaal gemist dus, ook geen mail ofzo erover gezien... Ff wakker worden en gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
was lekker druk vanmiddag, deze gescored + 6 games ![]() ![]() ![]() |
|
Vette vectrex, ja. Mag ik vragen wat je er voor betaald hebt? Ik wist niet hoe je er uitziet, anders had ik wel even hoi gezegt. Maar misschien heb ik je zowieze gemist, ik ben niet zo heel lang aanwezig geweest, van 3 tot hlaf 4 ofzo. Alle standjes bekeken en toen had ik het wel weer gezien. Nintendo shirt en een Sega mastersystem 1 met 7 games gekocht voor 25 euro. ![]() Soomige artikelen waren aardig aan de prijs daar, jammer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Vraagje, ik ben voor mijn NES de stroom adapter kwijt en de kabel naar de tv, ik heb wel een werkende SNES, zijn deze kabels hetzelfde? Against God and Government ![]() |
|
Volgens mij moet dat geen probleem zijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Het vreemde is, op de nes zit een uitgang met de naam antenne, en die kabel mis ik ook (kabel 3), maar ik zal het straks eens proberen. Against God and Government ![]() |
|
Antenne? AF switch, bedoel je? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Weet ik niet, ik heb een adapter nodig dus voor stroom toevoer, ik heb een kabel nodig voor video en audio, en er zit nog een uitgang op, daar staat antenne. Against God and Government ![]() |
|
Oja, nou zie ik wat je bedoeld. Ik heb 2 nessen en daar staat niet antenne,m aar die switch dus. De adapter past iig op de nes en de snes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Holy hell, wat een gaaf ding! http://gizmodo.com/379259/super-genintari-4+in+1-console-jams-nintendo-sega-and-atari En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |