![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van hetzelfde! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
komt er oan! Suck my piss ![]() |
|
Fi fa fijns! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() Naast het retro gedeelte is er ook een "gewone" PC beurs. http://www.bonami-spelcomputer-museum.nl/beurs.htm “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: had wat vertraging, zo ben ik. Er zit nu wel meer in, ik had wat dubbel. Suck my piss ![]() |
|
In het kader van het spellingsgezeur: Fedt! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Binnen, skullfuck! Thanks! Vanavond ga ik de boel proberen aan te slingeren. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Staat jouw kamer er ook bij? Herman van de bakker ![]() |
|
Nee, ik ben bang voor inbraak, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Vet! altijd, geen probleem. ![]() Suck my piss ![]() |
|
Ja, nu dus nog een amiga muis... ![]() Maar het WERKTTTTTTT.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
ik las het in de meel,Tof! Mooi toch, dat internets ![]() Suck my piss ![]() |
|
Dat kan je wel zeggen, ja. Tering, hoe deden mensen dat in 1985? Nou gewoon, ruilen op school enzo! Oja, dat heb ik meegemaakt. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
hahah ik weet niet wat ik toen aan het doen was. Ik heb wel veel flops met trainers en demo's met rustig het postadres en alles van die persoon. Dat moet je vandaag de dag vooral doen bij geuploade 0-day warez ![]() Suck my piss ![]() |
|
Hahaha, ja, briljant. Dat was met die c64 gekraakte spellen ook al zo. Toen was men er trots op. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Morgen! ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Kutzooi, daar kan ik dus niet heen ![]() ![]() |
|
Was vet en niet eens zo heel druk. Veel nieuwe systemen, maar die hadden niet mijn aandacht. Ouwe zooi, daar kwam ik voor! En dat is gelukt. Een atari 2600 woody (eerste model, met 6 switches dus) en een spel en alle kabels en controllers en een nes met mario en alle kabels en controllers voor 50 euro. En ik ging eigenlijk voor een muis voor m'n amiga 500. Had zo'n gast wel amiga's te koop, maar geen losse muis. Heb ik dus naar nog een amiga 500 gekocht, met 1mb geheugen, externe floppydrive, muis, voeding en een enorme stapel software. Voor 12,50 ... .. . ![]() ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
vet, voor die prais! Suck my piss ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
Suck my piss ![]() |
|
Na konininnedag van dit jaar nog weer wat leuke dingetjes weten te krijgen. De collectie bestaat nu uit. Commodore 64 Atari 800 XL Atari 2600 JR Lynx II Nes 2x Snes N64 Cube Gameboy Gameboy Color Gameboy Advance Gameboy Advance SP Donkey Kong 2 game and watch Nintendo DS Playstation 6x Playstation 2 Playstation Portable Xbox Mastersystem Mastersystem 2 Megadrive 2x Megadrive 2 2x Saturn Dreamcast Gamegear Philips Videopack Monarch pong game onbekend merk pong Nokia Ngage 2x En natuurlijk voor alles een zwik games... ![]() |
|
Gaaf. Lekker veel ook. Koninginnedagen heerschen, er zouden er meer per jaar moeten zijn! Ik heb nu: atari 400 gameboy gameboy colour sega gamegear ps1 oud model (2X) ps1 nieuw model nintendo 64 c64 oud model c64 nieuw model atari 600xl 2X snes nes (2X) atari 2600 nieuw model atari 7800 atari lynx msx atari 2600 darth vader atari "woody" sega megadrive 2 atari 800 xe philips videopac intellivision amiga 500 (2X) Mijn volgende aanwinsten hopen een dreamcast en een sega saturn te zijn. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 22-06-2007 20:05] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |