![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vroeger deze; ![]() en deze; ![]() vet gaaf toen ![]() ![]() |
|
hehe die had ik op mijn oldschool eerste editie gameboy ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Moet maar eens op zoek gaan dan. Misschien is die beurs wat. ![]() ![]() |
|
quote: Best gezellig ook altijd. Enorm veel nerds aanwezig, ik voel me er dan ook altijd erg thuis. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Is goed! ![]() Kan je mij een mailtje sturen? Die van jou staat niet in je profiel. ![]() |
|
quote: Bijna een DS! Ik speel nu dus Golden Axe III, Super Probotector: Alien Invaders, Kirby's Adventure, Mega Man 2 en Bomberman '93 aan old school games, maar eigenlijk hoort dat natuurlijk in een ander topic. ![]() |
|
quote: ja crap, ik bedoel een 2600! ff kijken hoe de shizzle loopt met de vrindelijke meneer van marktplaats ![]() ![]() |
|
Die Donkey Kong lag geloof ik zaterdag ook op de rommelmarkt. ![]() |
|
quote: damn! dat is gewoon bij mij in de buurt, masterlijk, dan ga ik zeker ![]() ![]() |
|
quote: Kmeel je morgen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Maar iig niet zo gay als een DS. ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, er komen echt enorm vette games op uit, maar ik ben niet meer zo van de handhelds. ![]() |
|
quote: Het ontwerp is natuurlijk gewoon de voorloper van de ds. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Meel! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Schaep, tis me eindelijk gelukt, ik heb XP gefopt en de roms staan op dvd, binnenkort te verwachten in je brievenbus, jippie a jee. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Ah supervet, dankjewel! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En? Hier is er 1 te koop voor 4 euro! http://www.smallmart.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=560&category_id=47&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=38 32 in 1 cartridge voor 6 euro! http://bonami.uwwinkelcentrum.nl/product_info.php?products_id=48 [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 10-02-2008 0:04] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
fukk xbox! dies is ta shiet signature ![]() |
|
Precies. Voor games om de mooie plaatjes heb ik een pc. Voor games met een geweldige gameplay heb ik ouwe consoles. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: jaja, ik geloof je gelijk! ik heb hier nog 3 gamegear spellen voor je wat is je adres nogmaar? Suck my piss ![]() |
|
Ik heb je meeladres niet meer, misschien op de andere pc, maar dat is wel een halve meter bij me vandaan en hij staat uit. Misschien kan je mij ff meelen? wvb @ judgementday . nl Zou wel erg tof zijn, wat zijn de titels eigenlijk? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Net geboden op een atari jaguar met nog 15 uur te gaan... *duimt* “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
'Ouwe' zooi: De Playstation van Markam heeft al de nodige uurtjes gedraaid, geweldig, ik heb geen herinneringen aan de console zelf, maar games als Tekken, Final Fantasy, Castlevania, Megaman en Resident Evil zijn heerlijk om weer eens te spelen. ![]() Games die ik op emulators heb gespeeld worden voor mij ondertussen ook al gewoon nostalgie, in de tijd dat iedereen een N64 had. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 15-02-2008 0:09] ![]() |
|
quote: Hebbes! ![]() Schappelijke prijs ook nog eens. En er zitten dus nog spellen bij ook. Sterker nog: - Tempest 2000 - Wolfenstein 3D (inclusief de vlammenwerper!) - Alien Vs. Predator ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 15-02-2008 15:13] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |