![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier thuis in de garage staat nog wel zo'n fruitkast, hehe. ![]() |
|
10 print "Hoi" 20 goto 10 ![]() ![]() |
|
Aaaah, basic. Ik deed alleen ? ipv vraagteken, werkte ook. ![]() |
|
wel eens eerder wat gezien met philips logo wat ik niet direct* kon plaatsen. Maar dit is toch wel de meest vage... *edit ![]() binnenkort zal ik m'n amiga zooi pimpen. Maar mijn fototoestel is död. Anyway, ik moet ook nog een paar keer langs de rommelmarkt. Wil ik meer uit de software halen. Of pc link, zijn nieuw te koop lol! Ik zie dat ding als een sampler ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-01-2006 20:50] Suck my piss ![]() |
|
quote:RUNCAS ![]() ![]() ![]() Cassettebandjes dah shit ![]() |
|
oh ja hehe dat had mn zus vroeger waren dat niet die dingen ook die 4 uur moesten opladen ofzo? ![]() |
|
Turbo Pascal!!! Beestig voor als je aan slapeloosheid lijdt, oersaaie troep is dat ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Ik had voor de C 64 ook nog een cartridge (aan achterkant), maar geen idee meer wat dat ding toentertijd deed... ![]() ![]() |
|
Ja, daar zat een reset knop op (vaak) en was dan een "snellader". Dan werden spellen sneller geladen. Dacht ik. Zelf gebruikte ik snelladers ( niet elk spel had dezelfde ) vanaf een tape. ![]() |
|
![]() heb ook een soort doomsdaydevice hier. Maar het is volgens mij om meerdere joysticks aan te sluiten. Edit-ik geloof je ![]() [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 03-01-2006 21:41] Suck my piss ![]() |
|
Janeeja, echt. Het kan ook een geheugencartridge zijn, maar die moest dan in een andere. Oja, en er was er nog een. En dan geen resetknop hebben. ![]() |
|
quote: ik ook. Turbo Loader. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ff gezocht: Cartridges: Iedere C64 had wel een cartridge. Meestal is dat een combinatie van handige software. Zoals extra BASIC commando's, Tape-Turbo's, Disk-Turbo's, Machinetaal monitors, Printscreen programma's. Van dezelfde site: De C64 is altijd gebruikt voor het spelen van spellen. Dit werd veroorzaakt door de vele spellen die beschikbaar waren en de uitstekende prestaties van de C64. Meeste C64 gebruikers zijn begonnen met een C64 met daaraan een Datassette. Een van de eerste aankopen zal een joystick zijn geweest. Aankoop van spellen was vaak duur met als gevolg dat bijna iedereen gekopieerde / gekraakte software in gebruik had. De gekraakte versies waren meestal populairder omdat de intro's waren verwijderd. Je kon direct het spel laden en met gebruik van een snellader. Computerclubs waren vaak meer copy-party's en gekraakte versies verspreide snel. http://www.goedzo.com/index.php/2005/12/20/alles_over_de_commodore_64 Hehehe, nu ik eraan denk. Ik heb nog nooit een spel voor de c64 toendertijd gekocht. Toen was ik al een boefje. ![]() ![]() |
|
Oh ja! Een resetknop! Turbo-lader staat me ook vaag bij. Volgens mij moest je dan eerst wat intikken. Hehehe. Antiek spul allemaal. ![]() Ik heb mijn C64 en de Amiga nog voor een goede prijs kunnen verkopen. Maar goed ook, want tegenwoordig heb ik geen ruimte voor oude computers. Heb al zat andere zooi. ![]() ![]() |
|
quote: Oh toen al... ![]() De intro's van de krakers waren toen ook erg mooi, voor zover ik mij kan herinneren. Soms volgden wel drie intro's van verschillende krakers. Bij de Amiga zette die trend door. ![]() |
|
Intikken, ja! <-L voor load, <-S voor save etc. Er waren ook andere. En die intro's waren zeker gaaf! ![]() |
|
![]() Jammer dat m'n pa hem weg heeft gegeven ![]() ![]() |
|
![]() Beetje groot, maar dan kunnen we 'em allemaal goed zien. Waarom kom ik de atari 400 nou nooit tegen! ![]() ![]() Ik vind dit zo'n geil ding! Vroegah al. Net zo'n ruimteschip ofzoiets. ![]() ![]() ![]() |
|
Doet mij meer denken aan een typmachine, maar dan gaver. ![]() |
|
quote: ![]() Suck my piss ![]() |
|
PRecies! Dat rode lampje zal in het donker écht wel gaaf oplicheten! ![]() ![]() |
|
quote: Ik had The Final Cartridge. ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ja, die c128 viel vies tegen. We hadden vroeger thuis de duitse versie, speciaal gekocht in duitsland want goedkoper. Maar we hebben van de 128 modus weinig plezier gehad, gelukkig kon je 'em ook laten opstarten als c64. En er zit tenminste een resetknop op, dat dan weer wel. ![]() |
|
quote:ja, vond die 128 ook maar weinig. Nee, dan de 64 met cassettebandjes en 5 1/4 floppies.. dubbelzijdig te gebruiken met tig spellen erop. Geniaal, hoe men uit zo weinig geheugen het maximale wist te slepen ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |