|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ben jij God? Of heb je misschien een ander excuus voor deze zwakzinnige bullshit? [Dit bericht is gewijzigd door altx op 16-01-2006 20:19] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
als je je versproken hebt wil je je dan nu nog eens een keer nuanceren en niet lopen te miepen dat je niet begrepen wordt, want daar voer je geen discussies mee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat was sarcastisch... Ik wilde alleen even aangeven dat daar een detail uit de context getrokken werd, omdat meneer Chelman even intelligent over wilde komen en over de rest van mijn post niks te zeuren had. En voor de rest zal het eerlijk gezegd aan mijn achterwerk oxideren of ik "begrepen" word of niet. Lekker boeiend zeg. Zo lang mensen een normale discussie kunnen voeren, heb *ik* nergens problemen mee. Maar de heren Chelman en M. hebben klaarblijkelijk nog de pik op me omdat ik hun favoriete band afgezeken heb... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: die quote die ik poste met Rod Stewart was niet alleen omdat het kon. Suck my piss |
|
*zoekt gaaf en zwaar komisch plaatje met bitchfight erin* |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik heb zojuist begrepen dat ook jezus aan empirisch onderzoek doet |
|
Een kopje koffie drinken en een stukje lopen. Suck my piss |
|
jammer dat dit topic weer lekker om zeep word geholpen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
idd het viel me ook al op hoe snel het doodgeluld het was alleen maar omdat mensen opeens persoonlijk betrokken raakten bij de discussie. vandaag weer hevig erop los gefilosofeerd met een vriend, van 11 tot 4, dus nu ben ik lekker warrig en moe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |