|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
bekijk de foto's van het feestje in Wageningen eens goed en let goed op tussen de menigte, dan zul je me wel vinden , we kunnen eigenlijk een kleine ZM-meeting houden voor de Belgische ZM-ers Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik heb dezer avond even overlegd.. en waaarscheinlijk ben ik maandag ook aanwezig Ik zal dan denk ik met Cadaveria, Valorian en Rajacker mee rijden? maar hoe laat vertrekken jullie vannuit Ede-wageningen station? Als ik mee ga zien jullie mij daar.. ik denk dat ik jullie wel zal herkennen op 't station door de foto's... dus, komt wel goed..... laten we hopen dat het feest doorgaat! |
|
Hell yeah.... Ik, Wil Schuurman |
|
Binnen drie uur dertig ben ik weg, tram op richting Oostende, dan trein naar Antwerpen-Berchem, dan etenstijd, dan eindje te voet en dan IK ZIE HET ZITTEN!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
hmmm morgen pas, naja kan ik nu ff een beetje chillen dak morgen goed uitgerust ben Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: yess!!!! ik ben seffens ook weg, kan amper wachten. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Lekker niks doen *goap* Ik, Wil Schuurman |
|
wij (valorian, cadaveria, rajackar) duiken wel in die kroeg op maar we zien wel wier er ook is |
|
welke kroeg? toch nie weer het vaticaan he? |
|
Ja ik staot om kwart voor 3 op Tilburg CS dus ik zie vast wel een ZM-er voorbij lopen. U herkent mij aan een vies bruin leren jack... Ik, Wil Schuurman |
|
IMMORTAL zo goed! Abbath is trouwens een echte grapjas. Hypocrisy was ook zeer goed, jammer dat ik ni veel liedjes kende. destroyer 666 en Vader vielen ook goed mee, maar voor de rest vond ik het programma van vorig jaar beter, buiten de 2 hoofdacts. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Nou heel veel plezier vandaaag ! Vader speelde gisteren TE GEK zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Tot vanmiddag jongens gister besloten toch te gaan!! en ik kan gewoon niet wachten!!! Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger DarGull + Company Wishmaster + Company Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Hrugnir Surt (net mijn kaartje gehaald |
|
Tot vanmiddag!! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
wij gaan hoogst waarschijnlijk niet naar het vaticaan, omdat we nog moeten ontbijten, uitgaren enzo.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hoe was't nu op No Mercy?(btw,ik ben er niet geraakt),anders was ik zeker eens afgekomen,naar Antwerpen,bedoel ik... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
wel de blonde aan de bar vondik wel goed MassMörd |
|
T'was ZALIG, IMMORTAL was de max , leuke sfeer, , het was leuk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Abbaths zen kopstoot tegen de micro gezien? whhwahahhaha MassMörd |
|
OW HELL FUCKIN'YEAH!!! het was echt vet... alleen wel erg schraal dat Vader al na 25 min. stopte... was dan gewoon instrumentaal doorgegaan..?? had mij niks geboeid ik vond Malevolent Creation ook erg gaaf spelen, goeie band - kende ze nog niet zo goed.. Kataklysm & Disbelief ook zeer gaaf.. jammer dat ze Immortal als headliner hadden - pokkeherrie maar het was een vet dagje... nu met0l! |
|
sheesh, weer een stel lekkere dames rond zien lopen |
|
Sjezus Bint!! Jij denkt ook echt helemaal nergens anders aan he... Sta je al zo lang droog? |
|
Het was gaaf!!! Ik heb Catastrophic gezien, Destroyer666, Malevolent Creation, Obscenity en Kataklysm, en een stuk van Hypocrisy en dat was allemaal heersend!!! Vader helaas gemist... omdat ik in de andere zaal Obscenity aan het kijken was en dat verassend goed vond, en Vader al een gezien had. [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 02-04-2002 1:16] Dead things grow from deep inside... |
|
Hypocrisy, Malevolent Creation en Sauron waren Alleen zwaar klote dat Vader er zo vroeg mee kapte |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |