|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Over het algemeen vond ik het toch wel een beetje tegenvallen. Hypocrisy speelde veel nieuw werk en dat is echt ruk. Vader was vet maar speelde dus veel te kort. Immortal was ja... immortal met een clown-show. Andere bands waren ook wel ok maar Obscenity heeft echt alle andere bands overheerscht!!! BTW, cadaveria moet niet zeuren want ze heeft het zelf over niets anders dan de kont van abbath gehad (en valorian over de pens van horg) [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 02-04-2002 13:06] |
|
Hahaha... Wanneer kunnen we de foto's aanschouwen? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
had ik BTW al gemeld dat obscenity heerschend was? |
|
*kick's Rajackar* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Sorry, het zal niet weer gebeuren.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
immortal was gewoon te gek en die abbath was volgens mij wel in een gekke bui met zijn rare huppel dansjes dat vader zo kort speelde vond ik niet zo erg omdat ik ze zondag in de oosterpoort groningen gezien heb defende nos in proelio |
|
quote:Enne vergeet je eigen obsessie niet.. de neus van de bas gitarist van Immortal enne rajackar. ik heb verschrikkelijke buikspierpijn van de heenreis..wil je mij a.u.b. nooit meer zo aan het lachen maken? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-04-2002 13:50] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: geld stuur ik op je bank... verdomme.. je hoort het allemaal nog wel op msn.... |
|
abbath deed me een beetje aan beavis denken: " you'll say yeah anyway" publiek: "YEAH" abbath:" yeah, that's cool, huhuhuhu" voor de rest Immortal "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Troost u,op die wavefuif van zondagnacht konden ze mij ook niet gerust laten...dat was nochtans in een donkere zaal...en ik had geen minirok aan of zo... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Goh, ik heb het grootste deel van de tijd in mijn upje rongelopen, maar heb toch absoluut geen last van opdringerige mannen gehad. Hoe zou dat toch komen...? Oh en Obscenity heerste!!! Foto's heb ik alleen van Kataklysm gemaakt (wat ook weer helemaal geweldig was). Wat een armen heeft die gozer zeg, daar zijn zelfs die van mijn vriendje niks bij. (Hoewel die toch de voorkeur hebben hoor. ) Dead things grow from deep inside... |
|
quote: ik had er ook last van ja... ok ik ben dan een zelf een kerel maar een metgezellin van mij had er nogal last van... 1 gast gaf mij geld om bij haar in de spaarpot te doen, zielig ventje, had zeker nog nooit een vriendin gehad. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wat heb jij gedaan, die spaarcentjes rectaal bij die gast ingebracht ? |
|
quote: nou ik zei hem dat ie, als hij kans wilde maken, met wat meer als 10 euro-cent moest aankomen... de krent, kwam ie later met een drank bon aanzetten... en wel een hele schare, net zulke lelijke gniffelende mannen (jochies), achter hem. hihihi, wat een [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 02-04-2002 14:56] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
sja zulke figuren blijf je houden.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja de wereld is kapot, maar vrouwen zijn soms net zo erg Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: was jij soms die meid die met een enorme telelens door de zaal liep te sjouwen? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ja vertel mij wat Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: haha die heb ik ook gezien, maar volgends mij was sharteel in belgie naar no mercy geweest of vergis ik me nu helemaal Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ah ja oke, ik ken niemand van gezicht hier dus het zal wel, maar dat ding was groter als het meisje zelf, lol Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: *grin* jij had iig gezien dat er een meisje onder zat Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Sorry hoor, maar je was ook zo lam Maar de heenreis was leuker dan terug. Ik was pas rond 2 uur thuis. (en ja het was met de 50) |
|
Ik heb echt fuckin' niemand herkend van ZM. |
|
No Mercy 2002.. tjsa.. het meeste is hier wel gezegt.. De bands in de kleine zaal deden het hem wel inderdaad.. Immortal was gewoon weer Immortal maar toch niet zo Immortal als op dynamo 98 |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |