|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou van te voren een kaartje halen |
|
maar m'n geld stroomt pas van zondag op maandag binnen... dus als ik nou gewoon daarow een kaartje ken halen kom ik.. maar als da nie ken... |
|
het lijkt me van wel maar ik zou wel vroeg gaan dan. (ga gezellig met ons mee wij gaan ook vroeg) |
|
mij best Maar als ik daar nou voor lul kom ? |
|
Hoe laat staan oe allen op t station ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ik kom aan op Tiburg CS om 15:00-15:05 indien zonder vertraging. Zullen we allen een kartonnetje omhoog houden met daarop: "ZM.COM"?? LOL. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-03-2002 10:56] |
|
Jeps goed idee hehe... ik zorg dat ik ook wel om 3 uur op 't station Tilburg staat. (Mits ook ik geen vertraging heb) Ik, Wil Schuurman |
|
ik ga als het weer zulk mooi weer is maandag rond 13:30 fijn op het terras in tilburg zitten en wat "voorbereidende arbeid" verrichten! |
|
quote: ROFL!! |
|
LOL... Nee, ik gaat geen overuren maken deze keer Ik, Wil Schuurman |
|
Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Hrugnir Surt (net mijn kaartje gehaald ) This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Hrugnir Surt (net mijn kaartje gehaald [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 30-03-2002 12:48] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mörke gaat niet meer mee begrijp ik ? Ik, Wil Schuurman |
|
oh sorry ik heb het niet duidelijk aangegeven. Idd morke gaat niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hey Beli(en de andere landgenootjes),om hoe laat begint dat?En waar is dat precies in Antwerpen?Ik ga mee!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Waar? hof ter loo: Noordersingel 30 in borgerhout (route: www.ccluchtbal.org) wanneer? deuren open om 14u This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Fuck...dan raak ik er nooit op tijd...dan ga ik maar naar Londerzeel... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger DarGull + Company Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Hrugnir Surt (net mijn kaartje gehaald |
|
gaan we nog rond 14:40 of 15:00 uur afspreken in die kroeg op de hoek daar. (het vaticaan)? |
|
Wat mij betreft wel, alleen ik heb geen geld ! Ik, Wil Schuurman |
|
Is goed, ik heb ook geen geld dus so what.. ze durven er vast niets van te zeggen. ZO wel dan moet je gewoon zo evil mogelijk kijken.. zijn ze zo weg. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Haha... of iemand met véél geld heel lief aankijken ? Maar ik dacht dat er ook een paar lui rond 15:00 op Station Tilburg CS zouden staan? Ik, Wil Schuurman |
|
The big day nadert met rasse schreden, voor de Belgen nog 1 dag en het is zo ver Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik kan me nog herinneren de vorige keer dat Immortal op No Mercy speelde... op een gegeven moment gooide er iemand bier naar de band (waarschijnlijk onvrede aangaande de setlist) die net met een nummer klaar was. Abbath reageerde erg koelbloedig op dit incident door te zeggen op krassende toon: "O, we've got plenty of that backstage, but thanx anyway..." Over profesionals gesproken... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |