|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb mbmarduk nog op terras gezien volgens mij... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik geloof dat ik em zag lopen tijdens hypocrisy ergens beneden vooraan maar dat weet ik niet zeker Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Blijkt nu iedereen MBMarduk gespot te hebben terwijl hij vergeefs ZMers aan het zoeken was? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: sja ik stond er nogal erg ver vandaan en om em nou door bergen mensen te gaan wringen en mn plekkie kwijt te raken wat ik na veel wringen te pakken had gekregen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
stalken heerscht Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Wel gezeik met die line-up changes zeg.. hierdoor heb ik eerst naar het naar mijn idee zeer brakke 'catastrophic' moeten kijken terwijl ik dacht Malevolent Creation te gaan zien, Destroyer666, Obscenity, Immortal, nog wat dingen uit kleine zaal, wel ok allemaal .. Hypocrisy had wel goede momenten, maar damn, wat sleuteld die Tagtren veel aan zijn stem op zijn cd's, want live vond ik het fucked.. bij enkele nieuwe nummers kreeg ik het idee dat de drum in een keer half wegflikkerde ofzo, todat rajackar mij bevestigde dat dit gewoon zo hoorde en de nieuwe nummers gewooon kut zijn (maarja, daar zullen de smaken ongetwijfeld ook wel over verschillen, want er waren er genoeg in 013 die Hypocrisy helemaal geweldig vonden).. Immortal.. ja.. die gast was vrij zat volgens mij.. vooral na het optreden, gaat 'ie met een stoel lopen zwaaien enzo... maar ook tijdens, beetje dirigent lopen spelen met zijn armen terwijl het waarschijnlijk nog zattere publiek het helemaal geweldig vind.. .. weet iemand wie die bassist eigenlijk was?? Haalde het niet bij Iscariah, maar kon denk ik ook niet verwacht worden op zo'n korte termijn.. Nog groter mysterie: Weet iemand wie die oude gast met dat pak en stropdas was die in de 013 ging crowdsurfen en uiteindelijk onder groot gejuich van het publiek het podium min of meer opkwam? Algemeen oordeel: zeer brakke line-up, voor een No Mercy fest , maar wel de moeite waard.... |
|
jezes zat d'r soms iets in het bier waardoor Immortal (en 'n hele hoop leden van 't publiek) opeens 'n heeele jolige bui hadden? kheb me rot gelachen om Immortal Fuck with the best, die like the rest. |
|
quote: Brakke Line-up? ik vond het juist een zeer sterke line up! |
|
quote: ja wazig he? die zag ik ook in de kleine zaal al allemaal raar doen, wilde die meedoen in de pit en dan sprong ie er op het laatste moment weer uit, en stond ie raar te zwaaien enzo.. vreemde gast - zal wel iets op gehad hebben ofzo met0l! |
|
Hypocrisy was zwaar goaf en de Immortal was beetje saai en Destroyer 666 was beetje standaard 12 in een dozijn bandje en voor de rest hek alleen maar bier gehad en andere dingen gedaan, vader gemist maar Hypocrisy maakte alles goed, twas koel olé |
|
quote: het enige sterke vond ik dat ze niet weer dezelfde bands programmeerden die altijd al op no mercy staan (hoewel immortal ook wel vaste gast is daar).. Maar ik veel betere no-mercy lineups gezien.. , zoals in '99 geloof ik.. MORBID ANGEL IMPALED NAZARENE EMPEROR LIMBONIC ART THE CROWN ABSU nogiets.. Dat vervolgens Emperor & limbonic Art zeer brak spelen, Absu niet kwam opdagen.. en Morbid Angel half gemist moest worden om een trein te halen.. ja dat maakt bovenstaande lineup ook kut.. .. Erg jammer vind ik dat ik nooit bij een NO MERCY in Rotterdam (baroeg) heb kunnen zijn.. ... zelfde bands, maar dan in mini-zaaltje |
|
vergeet niet dat dat ook de eerste keer was dat we naar een no mercy gingen dus dan lijkt het allemaal al meer dan het is. 1e keer 013 enzo |
|
aangezien het eigenlijk absoluut niet mijn stroming is, heb ik me best vermaakt in 013. Maar een vage dingen gebeurde er ja.. Ook een gast die volgens mij zn nek heeft gebroken met stagediven (die gast werd goed opgevangen, maar opeen gegeven moment vliegen zn benen de lucht in en de rest naar beneden. Meteen werd hij afgevoerd enzo...) |
|
quote: Vond ik dus ook. Ik heb zo'n beetje alle bands op mijn "live-zien-verlanglijstje" bijgewerkt maandag. Eigelijk is alleen Hypocrisy een nieuwe voor mij omdat ik mij op DOA '99 door m'n toenmalige vriendin ergens anders liet meesleuren (naar S.O.D. ). Ik= M'n nek= [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-04-2002 16:50] |
|
ik denk dat dat blije bij immortal kwam doordat die opa opeens in de pit stond en ook nog probeerde te crowdsurfen ik vond immortal wel vet in ieder geval kataclism en hypocrisy waren ook goed BEHHH! |
|
Hypocrisy, Immortal en Sauron waren zeer goed jammer dat Vader zo snel ging was wel klote en de rest beetje tegenvallend |
|
ik viel de hele tiet bijna in slaap maar dat cumde vast door de metal battle zatordag en hopen met pilseners (sjonge, wat een mietjon ben ik) doet u de broek maar uit! |
|
aan de bar bieron met den sjaanster was zeer geslaagd, vooral die dronke gast |
|
En een slechte speller ook. Enne, opzettelijk spelvouten gebruiken om cool te lijken is juist niet cool. |
|
jij hebt er helemaal niks van begrepen, maar goed. ik hoef niet meer cool te doen, die fase ben ik al wel weer voorbij sjaanster **finaliste Nederlandse Spellingwedstrijd 1992** doet u de broek maar uit! |
|
en wanneer zijn woorden als 'tiet' en 'cumde' verkeerd gespeld? ik snap het niet. doet u de broek maar uit! |
|
No Mercy was vet! Heb valorian, cadaveria, Lord Morgoth, Greycloak, Shera en rajacker HEEEL ff gezien, verder niemand herkend. Hypocrisy was toch wel 't beste wat ik naar mijn mening gezien heb. Fijne pits trouwens!!! bij Hypocrisy stond ik continu in de pit samen met 'n kerel met 'n draak op z'n rechter arm getatoeerd. Bij vader en M.C. ook nog in de pit gestaan. |
|
quote: Are you serious? Als jij denkt dat ik het over die 2 woorden had dan moet je maar nog eens je taalboeken doornemen. <EDIT> Of je bent bezig met een of ander dialect. Dan heb ik niks gezegd want dat lees ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-04-2002 21:07] |
|
volgens mij ging het hier niet over spelfouten. 1 reactie erop is ok maar, het moet geen discussie worden. ON TOPIC DUS |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |