|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, lui uit Rhenen en Veenendaal zullen wel hier in Veenendaal-De Klomp opstappen. Gaat dus via Ede-Wageningen richting Arnhem. |
|
mischien dat ik samen met valorian en cadaveria de dag daarvoor naar dat black metal feestje in de goudvis ga en dat ze dan bij mij blijven pitten |
|
Oh ja, ik had het dus over de Goudvishal zondag. Niet over No Mercy. |
|
Technisch gesproken heb ik dus in het verkeerde topic gepost... |
|
quote: true |
|
Iemand die het traject Eindhoven-Tilburg meepikt? |
|
Iemand die trajectje Breda - Tilburg (100 % braboant!) reist. Of interliner Sleeuwiek - Breda ? Trouwes, sprechen jullie nog ergens af daar in Tilburg ? Ik, Wil Schuurman |
|
Net mijn kaartje gehaald |
|
Het nadert , ik zie ze een dagje eerder dan de meeste andere ZMers Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ow damn wat heb ik zin daagjes tellen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja me too! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Een paar pagina's terug in deze thread staat dat we in de Iersche pub en/of een Christelijke tent verzamelen. |
|
[quote]Op 24 maart 2002 18:10 schreef Cadaveria het volgende: geen idee of het uitverkocht is. Misschien staat het wel op de site van de 013. Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Jep ik heb mijn kaartje gekocht net. Ik zal er zijn.... gaan er mensen nog ergens wat 'voor-drinken' ofzo ? (ik meen zoiets gelezen te hebben) Ik, Wil Schuurman |
|
ja wij gaan ook :D en wij pakken traject deventer-tilburg olé |
|
We kunnen wel weer in dat christelijke café gaan hangen |
|
Haha sure.... Aangezien ik de dag erna weer vroeg naar school mot, hou ik mijn alcoholgebruik maar eens beperkt. Als dat lukt .... Ik, Wil Schuurman |
|
hehe right, ga je cola drinken op No Mercy? geintje.. ik moet de dag erna ook weer naar colleges enzo, dan maar 1 keer flink gaar daar zitten, of misschien skip ik ze wel met0l! |
|
hmmmz.. kleine kans dat ik kom als ik ga ben ik weer de hele maand blut.. en dat hou ik niet uit... Je kan lijkt mij niet daar aan de deur dokken he? anders kom ik wel! ( maart lijkt me stug ) [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 27-03-2002 20:21] |
|
Ik heb een super vet lampje van mijn ouders gekregen met van die sprietjes die versillende kleuren geven. Dus als iemand dat lampje maandag ziet, dan ben ik dat Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Zo'n UFO ronddraai-ding? Hmm, lijkt me niet makkelijk mee te nemen... |
|
zo iets, maar dan in een super klein zaklantaarn achtig ding, Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Greycloak Beli Mawr MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator SheRa (Misschien, waarschijnlijk, als ze nog een kaartje kan krijgen) Snagger Het lijstje voor Antwerpen, here we go: Sharteel Beli Mawr Mordheim Hrugnir MassMörd |
|
Je kan lijkt mij niet daar aan de deur dokken he? anders kom ik wel! ( maart lijkt me stug ( MOET IK WETEN!!! ) |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |