|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Uiteraard weer leuk... afhankelijk van mijn financiele situatie zal ik tegen die tijd wel zien... waarschijnlijk ga ik wel... Wel weer jammer trouwens,, dat 013 zoals gewoonlijk altijd weer dezelfde bands naar zo'n festival haalt.. dat zag je bij xmas natuurlijk ook al .. maar toch.... - Malevolant Creation en Destroyer 666 zal ik zeker zien... - Catastrophic ken ik niet. - De rest heb ik al live gezien (wat overigens niet meteen betekend dat ik ze niet nogmaals zal aanschouwen) of ben ik niet in geintereseerd... |
|
er bestaat vanaf vandaag een kans dat ik er niet heen ga..... niets is zeker.... kheb al wel kaart, maar ach.... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Immortal absolutely rules, Hypocrisy en Destroyer enzo allemaal... Maar gaat NIEMAND HIER voor Kataklysm???? |
|
quote: Mwa, klopt enigszins ja...ligt waarschijnlijk eerder aan Metalyssee die de package aanbiedt. quote: Is ook qua muziek niks bijzonders. Ex-Obituary gitarist Trevor Peres is zo'n beetje het enige wat de kar voorttrekt. Het aanhoren waard! (Trevor dus) |
|
Shit shit shit... en ik had me nog wel voorgenomen om te gaan sparen, komt Hypocrisy! Dus.... dat wordt ff w88 en dan kaartje kopen! Hypocrisy |
|
Vast een domme vraag: hoe duur is et kaartje? 11.45: restate my assumptions |
|
|
|
Vader! litany toch een van me fav cd'tjes Immortal ookwel natuurlijk... |
|
quote: Ach ja, stom van me, ik was die site ff vergeten Bedankt iig 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hell yeah, ik hoop dat ik ook kan... Litany is inderdaad erg gaaf. "Would you do the same, if I shed my pair of wings?" 11.45: restate my assumptions |
|
quote: En wel je rijbewijs halen he! Dit keer mag jij rijden!! We`re not dead we`ve never lived |
|
Tijd voor een lijstje dan maar weer: WIE GAAN ER NAAR NO MERCY 2002: |
|
Ik weet het nog niet zeker (nog steeds niet ) Ik denk dat ik toch maar ga, wil vooral Vader en Deströyer666 zien. Erg jammer dat warhammer niet (meer) komt! Op zich is het niet al te duur, maar ik moet de dag erna weer naar school, dus als ik ga, zal ik mijn alcoholgebruik moeten beperken (wat mij wel lukt hoor ). Kortom, ik denk van wel, zeg maar 80 % zeker! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik weet het ook nog niet. Ik vind de line-up eigenlijk nèt iets te mager om dat geld ervoor neer te tellen en naar Tilburg te reizen. Eigenlijk. (het woordje eigenlijk impliceert dus enige twijfel mijnerzijds, want Malevolent Creation aanschouwen is volgens mij wel cool. Maar ja, ook een hoop bands die me weer helemaal niks doen) |
|
Waarschijnlijk ga ik ook niet. De line-up stelt ook niet veel voor. Maar 2 interessante bands: Vader en Deströyer 666. |
|
Nou ja, dan kan ik zaterdagavond wat meer loos gaan zeg maar in Arnhem! Mijn besluit is genomen. |
|
quote: Liesbeth zei dat jij, Morke en Linda ook gingen? |
|
quote:Daar was eerst ook sprake van, maar nu is het niet zeker meer. Er zijn misschien "andere" dingen tussengekomen. En de line-up is niet echt boeiend. |
|
hmm 1 April is al best snel. Ik heb iemand beloofd voor die tijd me rijbewijs te halen zodat ik zou kunnen rijden.... Ben toch bang dat het fiesten wordt........ bla...bla...bla... |
|
Ik ga waarschijnlijk niet, aangezien ik dat weekend andere plannen heb No regrets and no remorse... |
|
quote: Het hele weekend? Dus jij/jullie? gaan ook niet naar dat blackmetalgebeuren in de Goudvishal?? |
|
quote:Neen, dat sowieso niet. |
|
Tijd voor een lijstje dan maar weer: WIE GAAN ER NAAR NO MERCY 2002: Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
sassette rajackar [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 11-03-2002 22:23] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |