|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Immortal... Verrek, ik wilde er net wat van gaan draaien maar ik heb er helemaal geen CD's van! Hoe kan dat in vredesnaam nou?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Toch die ouderdom weer he. Dat tast de hersencellen aan. Je gaat dingen vergeten, je hebt geen smaak meer... Je kent het wel... Anyway, ik sta iig vooraan bij Immortal! [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 24-03-2002 18:19] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Huh??? Nog een goede band? Nu ga ik twijfelen! |
|
anders lees je ff de lineup of zo |
|
Tijdschema (onder voorbehoud): The Choice: 16.25 - 17.05 Malevolent Creation 17.15 - 17.55 Destroyer 666 18.05 - 18.45 Catastrophic 19.00 - 19.45 Vader 20.05 - 21.05 Hypocrisy 21.25 - 22.40 Immortal Kleine Zaal 16.00 - 16.35 Sauron 16.55 - 17.30 Prejudice 17.45 - 18.20 Ancient Ceremony 18.35 - 19.10 Obscenity 19.30 - 20.15 Kataklysm 20.40 - 21.35 Disbelief Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
zo hoef je niet zo ver te zoeken McDoompje... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Cool, dan kan ik al rond een uur of 21:05 naar huis! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dank!!! Huh??? Obscenity? Ik zal eens een legertje medereizigers zien te vinden hehe. |
|
Obscenity HEERSCHT. We hebben laatst met ze gespeeld in duitsland en het is echt supervet. En 1 april is ook de nieuwe cd uit en ze nemen voor het eerst de nieuwe shirts mee. |
|
Wie van de belgen hier (of nederlanders, maakt ni uit natuurlijk) gaat er naar hof ter loo, op de 31e? This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Het lijkt wel of deze week niet wil opschieten, en hij is nog maar net begonnen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Jeps ik gaat toch.... Destroyer 666 toch in de grote zaal ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: MOI MassMörd |
|
We hebben hier een discussie over distroyer 666 namelijk of het nu een nazi band is of niet?? wie kan mij hier een antwoord op geven? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Weet niet met zekerheid maar ik heb nooit aanwijzingen tegengekomen om te denken dat Destroyer666 een NS band is. Jij wel? |
|
quote:me too, mazzel dat het aan het eind van de avond is zodat ik wel redelijk zat zal zijn. En dan kan me de pit ook niet zo veel meer schelen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Wat versta je onder naziband? Er zijn maar weinig bands die rechtse ideeen tot uiting brenigen via hun muziek. Wat de ideeen van de bandleden zijn, sja da's een ander verhaal... |
|
dus de ideeen van de leden zijn wel rechts? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
he, he dat kan geregeld worden... |
|
quote:Ik zou het niet weten. Ik denk ook niet dat ze daar zo over uit zullen komen. |
|
idd aan jou heb ik ook helemaal niets Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik heb wel het idee dat Keith Warslut rechtse ideeën heeft. De teksten zijn veelal op oorlog gebaseerd (wat overigens niets met politieke-overtuigingen te maken heeft) en ik heb soms "naar rasistisch-neigende" stukjes tekst gezien. Ook is Varg een grote vriend, en bedankt Keith hem in een boekje (v/d eerste CD) voor 'the great feeling in the 90's. Maar zeker weten doet ik het niet.... de muziek beukt in ieder geval perfect! Ik, Wil Schuurman |
|
Iemand die mij op ken pikke vannuut Ede!?!? Of anybody die met de trein vannuit die richting gaat?? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |