![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Immortal = ![]() Hypocrisy = ![]() Vader = ![]() Destroyer 666 = ![]() Maw: IK KOM!!!! Wil die 'doc' van vader graag eens live zien trouwens... en meneer warslut ook, en abbath ook :-) Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
JJJJa Immortal ![]() ![]() ![]() HOf ter Lo ![]() ![]() ![]() kga al beginnen sparen... MassMörd ![]() |
|
Ga ik zeker wel heen! ![]() ![]() |
|
immortal ![]() mja kga wel ![]() |
|
Hmm, beetje weinig goede bands voor mijn doen. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() die smilies hier zijn best irritant ![]() olé ![]() |
|
joh ![]() uh... hmz... ![]() ![]() hypocrissy ![]() immortal ![]() ahum, kvergeet helemaal catastrophic en malevant creation ![]() destroyer vink nie zo en warhammer, als die ook op wacken waren vond ik ze echt zwaar kut ![]() [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2002 19:39] Je moeder. ![]() |
|
Hypocrisy ook? En Vader hmm, toch al 2 goede bands! ![]() ![]() |
|
ik ga zeker heen vooral voor immortal ,hypocrisy en vader immortal =:w vader= ![]() hypocrisy= ![]() [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 20-01-2002 19:44] defende nos in proelio ![]() |
|
Hmmm, zo te zien gaan jullie ook het gevaar lopen om mij daar tegen te komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
hehehe eindelijk abbath weer eens aanschouwen. Jahoe!!!! ik ga!!!! ook voor andere bands hoor ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Hahaha, ga ik daar zowaar XNegativeX ontmoeten? ![]() |
|
hmm,... ik kom ook wel ff denk ik. ![]() ![]() sebinsagoil ![]() |
|
ik kom waarschijnlijk ook wel, als d'r ff een auto is. En clara dan ook wel juh zo, dat was mijn beurt dan weer ![]() |
|
Ik vind alles best maar ik wil natuurlijk wel weer een groepsfoto zien! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Ik ga trouwens waarschijnlijk niet aangezien er de vorige dag iets veel boeienders is en allebei gaat waarschijnlijk niet. Ik zie Immortal wel een andere x dan ooit, of niet ![]() ![]() |
|
Hmm, ik wil wel eens het fijne weten van wat er nou met Mayhem is. Waarschijnlijk ga ik wel naar Geen Genade 2002. ![]() |
|
quote:Moet je vooral doen. ![]() |
|
xal kijken of ik geld heb ![]() immortal ![]() ![]() |
|
Is de voorverkoop eigenlijk al begonnen? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ik hoop het niet want mijn zak is zo plat als een dubbeltje.. Ehhh euro dubbeltje, of heet dat geen dubbeltje meer?? aaaaarrggh laat maar. maar het is toch pas op 1-04-02... dus we kunnen optijd beginnen met een georganiseerde meeting! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
hm mischien ga ik ook wel, hangt een beetje van jester af, ff bellen vanaaf, heb wel zin Immortal kicks ass ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: hemmm ik zou willen dat immortal (abbath) mijn kont kickte. Hehe, maar goed dat is weer een heel ander verhaal. ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
ikke ook gaan meer voor Malevolent Creation als voor Immortal eigenlijk..... maar ach... word wel cool! ![]() ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |