|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Immortal = Hypocrisy = Vader = Destroyer 666 = Maw: IK KOM!!!! Wil die 'doc' van vader graag eens live zien trouwens... en meneer warslut ook, en abbath ook :-) Ik, Wil Schuurman |
|
JJJJa Immortal HOf ter Lo kga al beginnen sparen... MassMörd |
|
Ga ik zeker wel heen! |
|
immortal mja kga wel |
|
Hmm, beetje weinig goede bands voor mijn doen. |
|
Ik ben er waarschijnlijk ook maar me naam maakt het een beetje voorspelbaar natuurlijk die smilies hier zijn best irritant olé |
|
joh uh... hmz... VADER hypocrissy immortal ahum, kvergeet helemaal catastrophic en malevant creation destroyer vink nie zo en warhammer, als die ook op wacken waren vond ik ze echt zwaar kut [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-01-2002 19:39] Je moeder. |
|
Hypocrisy ook? En Vader hmm, toch al 2 goede bands! |
|
ik ga zeker heen vooral voor immortal ,hypocrisy en vader immortal =:w vader= hypocrisy= [Dit bericht is gewijzigd door lord of darkness op 20-01-2002 19:44] defende nos in proelio |
|
Hmmm, zo te zien gaan jullie ook het gevaar lopen om mij daar tegen te komen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hehehe eindelijk abbath weer eens aanschouwen. Jahoe!!!! ik ga!!!! ook voor andere bands hoor Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hahaha, ga ik daar zowaar XNegativeX ontmoeten? |
|
hmm,... ik kom ook wel ff denk ik. sebinsagoil |
|
ik kom waarschijnlijk ook wel, als d'r ff een auto is. En clara dan ook wel juh zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Ik vind alles best maar ik wil natuurlijk wel weer een groepsfoto zien! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ga trouwens waarschijnlijk niet aangezien er de vorige dag iets veel boeienders is en allebei gaat waarschijnlijk niet. Ik zie Immortal wel een andere x dan ooit, of niet |
|
Hmm, ik wil wel eens het fijne weten van wat er nou met Mayhem is. Waarschijnlijk ga ik wel naar Geen Genade 2002. |
|
quote:Moet je vooral doen. |
|
xal kijken of ik geld heb immortal |
|
Is de voorverkoop eigenlijk al begonnen? |
|
ik hoop het niet want mijn zak is zo plat als een dubbeltje.. Ehhh euro dubbeltje, of heet dat geen dubbeltje meer?? aaaaarrggh laat maar. maar het is toch pas op 1-04-02... dus we kunnen optijd beginnen met een georganiseerde meeting! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hm mischien ga ik ook wel, hangt een beetje van jester af, ff bellen vanaaf, heb wel zin Immortal kicks ass Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hemmm ik zou willen dat immortal (abbath) mijn kont kickte. Hehe, maar goed dat is weer een heel ander verhaal. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ikke ook gaan meer voor Malevolent Creation als voor Immortal eigenlijk..... maar ach... word wel cool! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |