|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
we kunnen wel wee naar dat christelijke café gaan Dat is lekker dicht bij de 013 |
|
Welke is dat? |
|
het vaticaan. dat zit bijna naast de 013 |
|
LOL, ken ik niet. En dat terwijl ik vrij vaak in The Land Of Til zit. Beter opletten dit keer dan, als het idd een "christelijke" cafe is dan hebben die mensen werkelijk een geweldige ligginggekozen; pal naast een centrum des verderfsch. HAHAHAhaha. |
|
We zaten daar vooraf aan het x-mass fest ook |
|
ROFL, Ohhhh the irony.... |
|
één van die malloten had ook nog een enorm omgedraaid kruis op z'n jas |
|
MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 - count me in!!! valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) witch (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . |
|
Beli Mawr (YES Immortal ) MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 - count me in!!! valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) witch (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 15-03-2002 19:13] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Lijkt me ook wel humor, es wat mensen van hiero zien. We shall see... Only The Music Of The Truly Dedicated Shall Survive!.. FUCK THE COMMERCE! |
|
Beli Mawr (YES Immortal ) MBMarduk sassette rajackar FireFox Lord Morgoth jester666 - count me in!!! valorian666 cadaveria morke (volgens cadaveria teminste) witch (volgens cadaveria teminste) Bint Langharige Tekkel RdP lord of darkness spirit soldier . Humanator Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
MBMarduk gaat lekker via de guestlist naar binnen. Yippie! Meer geld voor shirts. |
|
toemaar, altijd weer mazelaars |
|
*twijfel twijfel...* |
|
je bent niet de enigste... alsk kom kom ik alleen voor vader en hypocrissy, immortal zal waarschijnlijk veel nieuw spul spelen... kan ik tenminste op tijd naar huis Je moeder. |
|
quote: Ja, ik wil Destroyer wel zien, en Immortal kijk ik ook wel, maar dan houdt het wel op... Maar aan de andere kant is het een metalconcert, dus vind ik dat ik moet gaan... Waarom kosten die dingen nou geld en tijd... |
|
31e in arnhem een leuk alternatief zie ander topic enzo Je moeder. |
|
Komt mayhem daar nou ook? Wel volgens hun website...maar niet volgens 013... |
|
Er wordt wel 'ns gesjoemeld met de bands tot het laatste minuut. Zo komen Malevolent Creation niet meer vanwege een gekickte zanger die weer aan de drugs zat maar tot laatst stonden ze wel op de 013 site. Heel misschien dat Mayhem voor hen invalt? Lijkt me sterk. |
|
Het nadert wordt leuk, lekker bangen, Immortal is zoooooooooooooo zalig, en voor Cadaveria, het is niet voor het kontje van Abath Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
damn..nog iemand die kaartje wil ? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: ja hoor. |
|
quote:kopen zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
check je mail |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |