|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Laten dat nu net de bands zijn die ik had willen zien... Maar 23 Euro + trein + is me toch wat teveel van het goede.... |
|
No Moerkey 2002. Was vet. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 02-04-2002 5:37] |
|
Ik vond no mercy wel leuk. Ik hoop alleen dat ze volgend jaar toch wat betere bands neerzetten... En ik hoop dat ze het niet weer op een "zondag" doen. Moest vanochtend om 6.00 uur opstaan terwijl ik er op 01.40 in lag. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
'k Heb me best geamuseerd.. Ondanks het feit dat het overgrote deel van de groepen me langs geen kanten aanstond en dat de avond met nogal veel drama gepaard ging.. En ja, Cadaveria, ik heb foto's van Abbath en een hoop close-ups.. Overmorgen weet ik of ze gelukt zijn.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 02-04-2002 10:59] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Yeah No Mercy schopte zeker kont, alleen jammer dat ik tijdens Immortal niet meer zo fit was maar Hypocrisy was super en Vader ook wel (alleen errug kort) zo en nu zit k weer lekker op t werk met mn eerste bakkie thee Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Erg jammer dat Vader ermee kapte, ik vondt ze een van de beste van de avond. Hypocrisy was leuk, maar ging [imho] ietsje te lang door. En dan Immortal. Abbath's huppel-dansje was erg leuk . Ik vondt de nieuwe bassert ook wel om aan te horen. |
|
quote:En wat was die gast gisteren zat! valorian die heeft er ook een aantal gemaakt. maar er is misschien iets mis gegaan met het instellen van de asa. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Heel fijn dat ik hier nog met een kaartje extra van 23 euro zit, waarvan de persoon voor de verandering toch maar niet is op komen dagen! En voor de rest waren de bands wel leuk en als hoogtepunt 5 gekneuzde vingers en de wieckse witte aan de tap! Destroyer 666 was ook leuk, Sauron ook en hypocrisy en blablabla Bij Immortal gingen sommige idioten hysterisch gillen en leek het net carnaval voorin.... en ook dood aan al die idioten die met 3874837483 spikes om in de pit staat of zelfs gaan crowdsurfen! Ik, Wil Schuurman |
|
Btw (vraagje aan de vrouwen), liep er bij jullie ook zoveel gefrustreerd mannenvolk rond? Hoeveel keer dat ik zondag ben lastig gevallen, niet normaal.. Ze hebben zelfs een kerel van me af moeten trekken omdat ik hem zelf niet meer aankon. En ik was allesbehalve de enige die dit voorhad.. Beetje, off-topic, ok, maar 'k vroeg het me af of dit gewoon door het soort volk kwam dat naar Immortal komt of omdat de lentezon een paar kerels de kolder in de kop bracht? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Wat vonden jullie van obscenity? Er waren veels te weinig mensen bij die band. Voor mij was het echt te topper van de avond. |
|
quote: Gewoon spijkerbroek en kisten aantrekken en je hebt geen last... |
|
Het was goed weer en ik trek aan waar ik zin in heb. Van m'n lijf moeten ze afblijven wat ik ook aanheb... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Oow ja, voor ik het vergeet nog een Graspop-nieuwtje (en voor wie het graspop-topic niet leest): Immortal en Arch Enemy komen ook.. Heeft Bob Biebob ons zondag op No Mercy Fest verteld. De site ligt plat dus het kan nog effe duren voor dat nieuwtje daar bevestigd wordt. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
absoluut. Gewoon slaan! |
|
quote: Hehe, deed ik op de duur ook wel.. Zowat elke vrouw had zondag last.. 't Zal het weer wel geweest zijn.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb wel mijn ogen uitgekeken maar ik geloof niet dat dat verboden is Maar idd. mensen moeten zich gedragen. Vlak naast mij ging een jongen dwars door zijn poten omdat ie een dreun in zijn nek kreeg. En iedereen blijft gewoon een beetje bangen terwijl z'n vriendin hem weg probeert te trekken. En dan zijn er nog mensen die geïrriteerd gaan doen als je ff gaat helpen en wat mensen aan de kant duwt |
|
Zo, ik ben ook maar eens uit mijn bed gekropen. No Mercy was inderdaad wel aardig. Helaas Obcenity gemist, Vader speelde veel te kort. Hypocrisy had meer oud werk a la 'penetralia' mogen spelen en Immortal was wel ok. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:hehe, nog niet zo erg als op wacken, maar ik voelde me gister wel een beetje het soort vleeswaarwat je in de schappen van de c100 kan vinden.ook van die gasten die denken dat je een steunpilaar bent, ze pakken je gewoon bij je middel en gaan een beetje headbangen. Toen ik een elleboog tegen z'n kaak gaf was het wel snel afgelopen. Het is wel een nadeel van die trappen in de 013 dat je moet oppassen dat je er niet vanaf flikkerd als je iemand een flinke hengst wil verkopen. Trouwens het was wel een plake bende gister.. Pleurde bijna op m'n muil omdat mijn kisten volledig genesteld waren in een ondefineerbare drap op de grond?? . Maar dat alles mocht de pret niet drukken. Ik baalde wel want ik had tot 20.00 uur s'avonds een flinke kater van de vorige dag.. gewoon voor het eerst in mijn leven een kater en dat het dan zooo lang moest duren.. ik ga nooit meer drinken. ik baalde wel dat we te laat waren voor souron.. ik had ze wel graag willen zien.. Vraag: bij welke band die gister speelde zit de ex-zanger van Bathory?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: ow gaat ie weer nou ik was dr toch even Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik wist niet dat bier zulk agressief spul was , was dat het wel eigenlijk? Bazzio Attacks!!! |
|
Volgens mij was het wel bier maar.. het plakte als de nete..was al lang blij dat de zool van mijn kisten er nog onder zaten , want die zitten niet meer zo heeel stevig.. obscenity vond ik wel ok.. super vet geluid. Maar Immortal was beter [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-04-2002 12:04] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Aargh hou op! Had me dan ff een seintje gegeven!!! Jij bent trouwens veel te vroeg weggelopen bij Hypocrisy... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 02-04-2002 12:13] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: ik denk dat je gelegenheden waar veel onderontwikkelde mannen komen , moet mijden als je een ontwikkelde ,sophisticated vrouw bent . |
|
quote: ik mag toch wel meezingen? quote: Toen gingen de meeste mensen ff eten.. Ik heb ze dus (ook) gemist. Wat vond ik er verder van? Sauron was goed! Helaas was het volume in de kleine zaal (als je beetje vooraan staat) wel te hard en in de grote zaal had het juist soms wel weer wat harder gemogen.. maar goed, dan de bands. Sauron was goed. Destroyer 666 mocht er ook wel wezen. Hypocrisy was zwaar heerschend lekker meegezongen met "The Final Chapter" en Immortal begon heel slecht, vooral jammer van "Damned In Black" die nog al verneukt werd gespeeld. Maar "Tyrants" en "Beyond the North Waves" heb ik weer met volle strot meegebleerht! De vloer in 013 heeft trouwens een rare werking.. eerst is het spek glad (glee zelfs een keer uit in de pit, werd gelijk weer opgepakt ) en daarna droogt het op en word het een drap waar je met je schoenen aanvast blijft plakken Maar toch vond ik No Mercy 2002 het geld dik waard Nu nog ff hopen dat iemand een bootleg heeft opgenomen... Hakkuh |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |