|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben wel weer aanwezig denk ik. |
|
WTF?! De dag vóór Koninginnedag? Was altijd Koninginnedag zelf! *tyfus* Heel erg hoogstwaarschijnlijk (kuch, zeker weten) ben ik weer aanwezig... KoM is wel een van de leukste kleine festivals die ik ken FREEZE |
|
op 29 april: Kings of Metal op 30 april: Arnhem Harcore Meeting Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:WAAROM?! Maar maar maar... *poep* Toch aanwezig in ieder geval FREEZE |
|
omdat die data zo beter uitkomen!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het is ook wel erg fijn eigenlijk! Koninginnedag valt nu nl. op zondag. Erg fijn als je dan meteen maandag weer vroeg op moet om een hele week te gaan werken. Nu heb je zondag tenminste om een beetje bij te komen of de diehards kunt natuurlijk verder gaan feesten. Ik ben iig zeker aanwezig! (zoals elk jaar trouwens ) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
precies! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Het hele koninginnedag gebeuren wordt dit jaar op zaterdag gevierd, als ik me niet vergis. Bron: http://www.koninginnedagamsterdam.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 30-01-2006 16:29] Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb me vorig jaar redelijk weten te vermaken met Naglfar en Finntroll, dus ik aanwezig |
|
Alweer Heidevolk? Maar bij voorbaat aanwezig. |
|
Ah. Boeit eigenlijk niet zo welke bands er zijn, ik vermaak me zowiezo wel. Beetje lekker weer, dát is belangrijk. |
|
In Apeldoorn doe de kroegen alsof het de 29ste Koninginnedag is dus dit ook wel goed uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Waarom doen alsof, terwijl het gewoon zo is? Koninginnedag IS gewoon op de 29e dit keer, omdat het anders op een zondag valt. |
|
quote: Kijk jij snapt het! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Tot nu toe, niet echt boeiend. En 29 april is nog heel ver. |
|
quote: Dacht altijd dat die festiviteiten rondom die dag altijd op de zaterdag werden gehouden, nouja.. kunnen niet alles hebben he. Komt wel mooi uit zo. |
|
Entombed....!? Nu moet ik wel gaan, dit is openlucht of niet...pre-koninginnedag.., da's dan weer minder. |
|
Holy fuck, waar heb je dat bvandaan??!? Als die idd in arnhem staan die dag moet ik er idd ook heen!!! |
|
quote: Alweer Heidevolk Bruce Banner |
|
Geen problemen met de Manowar fanclub deze keer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
yes, entombed, kamfar en heidevolk staan alle 3 al op de speellijst.. binnekort meer info op de webstek van de goudvishal! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Klinkt goed, zal er vrijwel zeker zijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
grmbl, ben k nog niet terug van de tour met Jon Oliva's Pain wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Entombed? Hmh, sjiek hoor. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Zeker als laatste band. Dat gaat lastig worden om te zien, hehe. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |