|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
17.50? Komt dan nog eens vervoer bij, jottem.. Hoeveel was deze grap 2 jaar geleden? I am the 1%. |
|
geen idee, vorig jaar weet ik eigenlijk ook niet meer maar toen zat ik minder krap bij kas hehe.. Je moeder. |
|
+ dit jaar geen Tankard Hoe durven ze er dan wel meer voor te vragen I am the 1%. |
|
Wat een gezeur, zeg... Pleur er dan weer gewoon locals neer, dan komt er geen hond meer op af omdat er toch genoeg te doen is met Koninginnedag en je kan naar binnen voor 5 euro ofzo... Man... wees blij dat er nu eens wat interessante bands worden gehaald. En er zijn altijd wel lui die de bands weer niets aanvinden, maar je kan nooit iedereen tevreden houden. Deze line-up is goed gevarieerd met allerlei genres. Vind je het te duur in verhouding met hetgeen er staat? Blijf dan gewoon weg en zeur niet! |
|
Dude .. tis Jaap ... ik vind zelfs dat ie zeurt ... |
|
Ik ben er weer bij, heb ik tenminste wat te doen die dag, ga erna wel de stad in. |
|
quote: Jaap zeurt niet, Jaap hangt gewoon de student uit. |
|
quote:Argh, dubbelerg. Een zeurende student, hij hoeft dan geeneens de trein te betalen, profiteur! Ik kom gewoon niet omdat de bands zaad zijn ... |
|
quote: Precies het is of kijken op een krap parkeerplaatsje naar metal bandjes OF naar de binnenstad van Zwolle en gezellig meedoen met de scouting markt en polonaise lopen op kutmuziek. Sja.. lastiglastig hoor. |
|
quote: Kut, je hebt gelijk. Jaap jongen, je zeurt! |
|
quote: Of gratis! Ook leuk. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 05-03-2006 23:34] |
|
quote: Ahja misschien storten er ook dit jaar weer mensen vanaf de reling naar beneden voor gratis toegang. Zag er best grappig uit. |
|
quote: Aargh! Driedubbelerg, iemand die zeurt dat studenten profiteurs zijn! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
hehe zal wel zuipen in apeldoorn worden dan, of terras hangen, nouja zie wel, iig iets goedkopers, minder druks en waar je elkaar kan verstaan Je moeder. |
|
quote: dat klinkt ook heel erg. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
niet zeiken, dat doe ik wel Je moeder. |
|
Het gaat al een pagina om jou, J44pst3r! |
|
ik ben dan ook veel interessanter dan de bands minus sadus en chainsaw he Je moeder. |
|
Dit jaar zullen er ook kaartjes voor Kings of Metal te koop zijn bij de locale voorverkoop adressen in Arnhem. Locals kunnen nu dus ook een kaartje kopen bij Dollhouse, Kroese en de Waaghals! De kaartjes zullen vanavond de voorverkoop gaan! De voorverkoop bij de locale adressen zal dus plaatsvinden vanaf 16 maart tot en met 15 april!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hm, via de site is het 3 weken van te voren. Helaas ben ik niet vaak in Arnhem. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 16-03-2006 17:43] |
|
WOEHOE! Weer een reden erbij om weer bij de Dollhouse naar binnen te strompelen! FREEZE |
|
yeah! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: maak er maar van tot en met uitverkoop :-) want de lineup is sterk.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Hmm, binnekort ook maar eens halen ja. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |