IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : [29 april, Arnhem] Kings of Metal 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-04-2006 18:23 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2006 16:59 schreef zillah-morte het volgende:
Onze ook he? Tenminste als jullie ze willen doorverkopen aan ons

Yep.

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 16-04-2006 19:30 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

godver, sadus.

zijn er nog kaarten?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-04-2006 19:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

yes

er zijn nog kaarten!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 16-04-2006 19:33 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

toch de ibg geldkraan maar weer opendraaien dan

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-04-2006 21:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah mooie tijden wel
13:50 - 14:20 Soulreaver
14:40 - 15:10 Chainsaw
15:30 - 16:15 Darkane
16:35 - 17:35 Sadus
17:55 - 18:30 Death Squad
18:50 - 19:30 Heidevolk
19:50 - 20:40 Kampfar
21:00 - 22:00 Entombed

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-04-2006 21:58 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Waarschijnlijk haalt een vriend van me morgen kaartjes bij de Dollhouse hier in Arnhem. Vandaag waren er daar nog 7. Anders maar naar Ticketservice.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-04-2006 23:40 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Sadus!!!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-04-2006 8:54 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Doomy!!!

Zin in

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-04-2006 9:09 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

FRNKie!!!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

irritante klootzak
Posted 20-04-2006 12:38 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

er zijn ook nog kaarten bij waaghals en kroese te koop..

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 25-04-2006 16:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

en nog bij het postkantoor!

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-04-2006 16:46 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2006 21:58 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Waarschijnlijk haalt een vriend van me morgen kaartjes

een hele prestatie

Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2006 18:21 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 16:46 schreef nuclearwarfare het volgende:
een hele prestatie

Echt wel, heb er heel veel voor moeten doen.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-04-2006 18:28 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

sorry!

Ik las "Vandaag haalt waarschijnlijk een vriend van me morgen kaartjes", vandaar. Vraag me niet hoe ik daarbij kwam..

Moordlustige Hamster
Posted 25-04-2006 19:39 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

@NW, haha oke!

quote:
Op 25 april 2006 16:44 schreef irritante klootzak het volgende:
en nog bij het postkantoor!

Hoeveel zijn er nog? Of heb je daar geen idee van? (of iemand anders?)

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 25-04-2006 19:59 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2006 19:39 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
@NW, haha oke!

Hoeveel zijn er nog? Of heb je daar geen idee van? (of iemand anders?)
Vandaag heeft mijn maat er nog een paar opgehaald. Dus zullen nog wel verkrijgbaar zijn.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 26-04-2006 7:39 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Kaarten zijn trouwens ook gewoon via ticketservice verkrijgbaar en dus bij alle grote postkantoren in Nederland. Daar heb ik in ieder geval mijn kaart vandaan gehaald.

Op je knie en pijp voor genade!

irritante klootzak
Posted 26-04-2006 12:43 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

op dit moment zijn er bij Waaghals en Kroese nog kaarten te koop voor Kings of Metal..

vanaf een uurtje of 3 zullen er weer kaarten te koop zijn bij Dollhouse....

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 27-04-2006 12:57 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

hmmm...ook aanwezig

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-04-2006 21:28 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dit keer maar eens niet vergeten tussendoor wat te eten. Misschien haal ik de laatste band dan wel een keer.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 27-04-2006 21:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 april 2006 21:28 schreef Oud Vuil het volgende:
Dit keer maar eens niet vergeten tussendoor wat te eten. Misschien haal ik de laatste band dan wel een keer.

En ietsje minder bier? Jij bent er dus ook weer Niet overgeven he?

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-04-2006 21:50 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 april 2006 21:47 schreef zillah-morte het volgende:
En ietsje minder bier? Jij bent er dus ook weer Niet overgeven he?

Minder bier, hmmm.

Teveel is nooit genoeg is mijn motto op dat soort dagen.

Ja, ik ben er dus ook en ja, ik hoop dat alles binnen blijft. Met wat eten tussendoor moet dat wel lukken. Hoop ik. Is raj er eigenlijk ook?

zillah-morte
Posted 27-04-2006 21:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 april 2006 21:50 schreef Oud Vuil het volgende:
Minder bier, hmmm.

Teveel is nooit genoeg is mijn motto op dat soort dagen.

Ja, ik ben er dus ook en ja, ik hoop dat alles binnen blijft. Met wat eten tussendoor moet dat wel lukken. Hoop ik. Is raj er eigenlijk ook?

Krijg je wel een biertje van mij
Ja Raj is er ook. Iron maiden, Oscura, Valorian, Cadaveria, en natuurlijk Muti ook

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-04-2006 21:56 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Kijk eens aan, ge- zi za zellie.

Waarom is er geen lijstje, ik ben gek op die gaye lijstjes.

zillah-morte
Posted 27-04-2006 22:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 27 april 2006 21:56 schreef Oud Vuil het volgende:
Kijk eens aan, ge- zi za zellie.

Waarom is er geen lijstje, ik ben gek op die gaye lijstjes.

NOu begin jij hem toch?

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com