|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
godver, sadus. zijn er nog kaarten? |
|
yes er zijn nog kaarten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
toch de ibg geldkraan maar weer opendraaien dan |
|
Ah mooie tijden wel 13:50 - 14:20 Soulreaver 14:40 - 15:10 Chainsaw 15:30 - 16:15 Darkane 16:35 - 17:35 Sadus 17:55 - 18:30 Death Squad 18:50 - 19:30 Heidevolk 19:50 - 20:40 Kampfar 21:00 - 22:00 Entombed |
|
Waarschijnlijk haalt een vriend van me morgen kaartjes bij de Dollhouse hier in Arnhem. Vandaag waren er daar nog 7. Anders maar naar Ticketservice. |
|
Sadus!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Doomy!!! Zin in |
|
FRNKie!!! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
er zijn ook nog kaarten bij waaghals en kroese te koop.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
en nog bij het postkantoor! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: een hele prestatie |
|
quote: Echt wel, heb er heel veel voor moeten doen. |
|
sorry! Ik las "Vandaag haalt waarschijnlijk een vriend van me morgen kaartjes", vandaar. Vraag me niet hoe ik daarbij kwam.. |
|
@NW, haha oke! quote: Hoeveel zijn er nog? Of heb je daar geen idee van? (of iemand anders?) |
|
quote:Vandaag heeft mijn maat er nog een paar opgehaald. Dus zullen nog wel verkrijgbaar zijn. |
|
Kaarten zijn trouwens ook gewoon via ticketservice verkrijgbaar en dus bij alle grote postkantoren in Nederland. Daar heb ik in ieder geval mijn kaart vandaan gehaald. Op je knie en pijp voor genade! |
|
op dit moment zijn er bij Waaghals en Kroese nog kaarten te koop voor Kings of Metal.. vanaf een uurtje of 3 zullen er weer kaarten te koop zijn bij Dollhouse.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
hmmm...ook aanwezig |
|
Dit keer maar eens niet vergeten tussendoor wat te eten. Misschien haal ik de laatste band dan wel een keer. |
|
quote: En ietsje minder bier? Jij bent er dus ook weer Niet overgeven he? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Minder bier, hmmm. Teveel is nooit genoeg is mijn motto op dat soort dagen. Ja, ik ben er dus ook en ja, ik hoop dat alles binnen blijft. Met wat eten tussendoor moet dat wel lukken. Hoop ik. Is raj er eigenlijk ook? |
|
quote: Krijg je wel een biertje van mij Ja Raj is er ook. Iron maiden, Oscura, Valorian, Cadaveria, en natuurlijk Muti ook On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kijk eens aan, ge- zi za zellie. Waarom is er geen lijstje, ik ben gek op die gaye lijstjes. |
|
quote: NOu begin jij hem toch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |