|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort dan maar een kaartje bestellen. |
|
quote:HEEEERSCH! Ik ben aanwezig, zoals altijd FREEZE |
|
Denk dak maar eens kaartjes ga bestellen ja. Holy fuck, Sadus |
|
hmz waar kun je kaarten bestellen nu? Kan het niet vinden bij ticketservice.nl nog |
|
quote: Je kunt online reserveren bij de Goudvishal, maar daar is het blijkbaar nog te vroeg voor, want er staat nog geen reserveringsknop. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ben er waarschijnlijk ook wel. |
|
quote: hey! De oude logo's van sdus en entombed? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Soulreaver. Gezellie. |
|
quote: Wie zijn dat? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Nederlandse death, sommige van hen ken ik een beetje. http://soulreaver.wingsofdeath.nu/ |
|
quote: Niet sjlecht Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: |
|
quote:Thanx, gezien ook. Maar ff wachten dan [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-03-2006 17:36] |
|
Ik moet zelf spelen, kleine kilometer verderop. Ach, de vrijkaartjestijd is toch definitief over.... |
|
fucking hell 17,50??? dan maar geen sadus Je moeder. |
|
quote: Yooo, hier ook! |
|
quote: Pff, stel je niet aan Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Sadus olé! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Of je betaald bijna 34 euro voor no mercy On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
17,50 is een erg mooie prijs voor deze line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: oja, sadus én chainsaw dan nog, rest van de bands boeit me geen reet, het is saai en beetje rondhangen in de stad is relaxter vind ik dan en 34€ voor no mercy??? argh oke wederom geen no mercy dus, tering, zoveel ga ik echt niet uitgeven voor een beetje metal, zet de cd wel op en pak een biertje... Je moeder. |
|
quote: Je kunt ook rondhangen in de stad én de bands zien die je leuk vind. Saai is het iig niet, dat ligt meer aan jezelf dan. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 05-03-2006 21:41] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Tis ook maar 1X in het jaar. Zo vaak ga ik nou ook weer niet naar metalconcerten, hehe. |
|
quote: dat kan natuurlijk ook weer Je moeder. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |