![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Binnenkort dan maar een kaartje bestellen. ![]() |
|
quote:HEEEERSCH! ![]() Ik ben aanwezig, zoals altijd ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Denk dak maar eens kaartjes ga bestellen ja. Holy fuck, Sadus ![]() ![]() ![]() |
|
hmz waar kun je kaarten bestellen nu? Kan het niet vinden bij ticketservice.nl nog ![]() |
|
quote: Je kunt online reserveren bij de Goudvishal, maar daar is het blijkbaar nog te vroeg voor, want er staat nog geen reserveringsknop. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ben er waarschijnlijk ook wel. ![]() |
|
quote: hey! De oude logo's van sdus en entombed? ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Soulreaver. Gezellie. ![]() |
|
quote: Wie zijn dat? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Nederlandse death, sommige van hen ken ik een beetje. http://soulreaver.wingsofdeath.nu/ ![]() |
|
quote: Niet sjlecht ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote:Thanx, gezien ook. Maar ff wachten dan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 04-03-2006 17:36] ![]() |
|
Ik moet zelf spelen, kleine kilometer verderop. Ach, de vrijkaartjestijd is toch definitief over.... ![]() |
|
fucking hell 17,50??? dan maar geen sadus Je moeder. ![]() |
|
quote: Yooo, hier ook! ![]() ![]() |
|
quote: Pff, stel je niet aan Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Sadus olé! ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Of je betaald bijna 34 euro voor no mercy ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
17,50 is een erg mooie prijs voor deze line-up ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: oja, sadus én chainsaw dan nog, rest van de bands boeit me geen reet, het is saai en beetje rondhangen in de stad is relaxter vind ik dan ![]() en 34€ voor no mercy??? argh oke wederom geen no mercy dus, tering, zoveel ga ik echt niet uitgeven voor een beetje metal, zet de cd wel op en pak een biertje... ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Je kunt ook rondhangen in de stad én de bands zien die je leuk vind. Saai is het iig niet, dat ligt meer aan jezelf dan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 05-03-2006 21:41] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Tis ook maar 1X in het jaar. Zo vaak ga ik nou ook weer niet naar metalconcerten, hehe. ![]() |
|
quote: dat kan natuurlijk ook weer ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |