IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : [29 april, Arnhem] Kings of Metal 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-04-2006 17:53 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 15:48 schreef irritante klootzak het volgende:
ik krijg er ook al een zweetnaadje van

Hmmm, dat nog niet. Of het moet wel ineens heeeeeeeeeeeeeel erg warm weer worden.

Edithoer: Maar ik ben wel van de patrij natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 13-04-2006 17:53]

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2006 18:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ach, zelfs jij krigjt een zweednaadje op een ijskoude dag dankzij die sexy Trol!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 13-04-2006 18:03 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

Darkane!

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-04-2006 18:04 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 18:03 schreef Aeon het volgende:
Darkane!

eerst heet je lucas nu opeens anna heel vaag .

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-04-2006 18:05 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 18:02 schreef irritante klootzak het volgende:
ach, zelfs jij krigjt een zweednaadje op een ijskoude dag dankzij die sexy Trol!

Damn, was ik vergeten dat dat goddelijke ventje ook komt... En dan natuurlijk ook nog een iritante klootzak... De gaat bijna mijn naadje in. Bijna.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

irritante klootzak
Posted 13-04-2006 18:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

haha
ik kan neit tegen een sexymotherfucker als Trollemansch op!!!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

irritante klootzak
Posted 13-04-2006 18:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 18:04 schreef Smoochy het volgende:
eerst heet je lucas nu opeens anna heel vaag .

aeon is ook een kloon van iemand....

Damnation
I demand your death
Usericon van Damnation
Posted 13-04-2006 19:29 by Damnation Wijzig reactieProfiel van DamnationQuote dit bericht

Zijn de gewone goudvishal munten dan te gebruiken als consumptiemunt?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-04-2006 19:50 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2006 2:03 schreef trol het volgende:
Ik zal de biertjes tappen gedurende de middag.

Jeuj, ik heb kaartjes

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

irritante klootzak
Posted 13-04-2006 19:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 19:29 schreef Damnation het volgende:
Zijn de gewone goudvishal munten dan te gebruiken als consumptiemunt?

yes yes!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Maar dit is toch de dag na Black Metal Blitzkrieg? Dan moet ik nog even kijken of en hoe ik in Arnhem beland, want ik ben de nacht nog in Bloal.

Irritante Klootzak: weet jij toevallig of Poggy gaat? Heb hem een tijdje niet gesproken.

irritante klootzak
Posted 13-04-2006 22:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat meot je aan poggy vragen, niet aan mij, ik ken zijn agenda niet uit mijn hoofd!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-04-2006 22:34 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 13 april 2006 22:28 schreef WhiteRider het volgende:
Maar dit is toch de dag na Black Metal Blitzkrieg?

Nee... is op dezelfde dag.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

O, hm, dan zeg ik 'doei' tegen Kings of Metal, helaas.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:38 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 22:34 schreef irritante klootzak het volgende:
dat meot je aan poggy vragen, niet aan mij, ik ken zijn agenda niet uit mijn hoofd!

O.
Ik had eigenlijk verwacht dat je een date met hem zou hebben...je stelt me weer teleur. "Poggy, Klootzakz0rz en de Trol - Drie..." laat ook maar.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-04-2006 22:38]

irritante klootzak
Posted 13-04-2006 22:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

rrrrrrrrrrrrrrrr..

dat lijkt me opzcih wel goed.....

poggy met zijn krullen, trol met zijn kastanje gouden haren..... jottem!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 13-04-2006 22:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 22:40 schreef irritante klootzak het volgende:
rrrrrrrrrrrrrrrr..

dat lijkt me opzcih wel goed.....

poggy met zijn krullen, trol met zijn kastanje gouden haren..... jottem!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik...erbij?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-04-2006 23:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 22:59 schreef WhiteRider het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik...erbij?

Als RobgothUrkel, met zijn shirt strak in zijn tot onder de oksels omhoog opgetrokken broek..

Anyway, eens kijken of ik volgende week nog zin heb om kaarten te halen. Komt voor mij niet echt wat boeiends, veel al vaak gezien. Weinig andere boeiende dingen te doen op die datum, in Zwolle wil je dan iig niet wezen.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2006 23:03]

irritante klootzak
Posted 13-04-2006 23:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dan is dit toch een mooi alternatief???

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-04-2006 23:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 23:32 schreef irritante klootzak het volgende:
dan is dit toch een mooi alternatief???

Op zich wel.. maar dan nog. Kijk volgende week wel eff

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-04-2006 22:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Speciaal voor Darkane aanwezig...

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-04-2006 23:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2006 22:27 schreef AngelOfDeath het volgende:
Speciaal voor Darkane aanwezig...
Zondag ook naar Noordschok voor Darkane?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 15-04-2006 1:32 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Heb mijn kaartje voor kings of metal al binnen!

Het is de lichtinval ;')

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-04-2006 13:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Onze tickets zijn ook binnen

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-04-2006 16:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 april 2006 13:26 schreef Valorian het volgende:
Onze tickets zijn ook binnen

Onze ook he? Tenminste als jullie ze willen doorverkopen aan ons

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com