|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ach, zelfs jij krigjt een zweednaadje op een ijskoude dag dankzij die sexy Trol! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Darkane! |
|
quote: eerst heet je lucas nu opeens anna heel vaag . SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Damn, was ik vergeten dat dat goddelijke ventje ook komt... En dan natuurlijk ook nog een iritante klootzak... De gaat bijna mijn naadje in. Bijna. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
haha ik kan neit tegen een sexymotherfucker als Trollemansch op!!! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: aeon is ook een kloon van iemand.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zijn de gewone goudvishal munten dan te gebruiken als consumptiemunt? |
|
quote: Jeuj, ik heb kaartjes iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: yes yes! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maar dit is toch de dag na Black Metal Blitzkrieg? Dan moet ik nog even kijken of en hoe ik in Arnhem beland, want ik ben de nacht nog in Bloal. Irritante Klootzak: weet jij toevallig of Poggy gaat? Heb hem een tijdje niet gesproken. |
|
dat meot je aan poggy vragen, niet aan mij, ik ken zijn agenda niet uit mijn hoofd! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee... is op dezelfde dag. |
|
O, hm, dan zeg ik 'doei' tegen Kings of Metal, helaas. |
|
quote: O. Ik had eigenlijk verwacht dat je een date met hem zou hebben...je stelt me weer teleur. "Poggy, Klootzakz0rz en de Trol - Drie..." laat ook maar. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 13-04-2006 22:38] |
|
rrrrrrrrrrrrrrrr.. dat lijkt me opzcih wel goed..... poggy met zijn krullen, trol met zijn kastanje gouden haren..... jottem! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik...erbij? |
|
quote: Als RobgothUrkel, met zijn shirt strak in zijn tot onder de oksels omhoog opgetrokken broek.. Anyway, eens kijken of ik volgende week nog zin heb om kaarten te halen. Komt voor mij niet echt wat boeiends, veel al vaak gezien. Weinig andere boeiende dingen te doen op die datum, in Zwolle wil je dan iig niet wezen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 13-04-2006 23:03] |
|
dan is dit toch een mooi alternatief??? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Op zich wel.. maar dan nog. Kijk volgende week wel eff |
|
Speciaal voor Darkane aanwezig... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Zondag ook naar Noordschok voor Darkane? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Heb mijn kaartje voor kings of metal al binnen! Het is de lichtinval ;') |
|
Onze tickets zijn ook binnen |
|
quote: Onze ook he? Tenminste als jullie ze willen doorverkopen aan ons On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |