![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik mijn knalgele poncho maar weer eens op ga zoeken wehehehe. ![]() |
|
Wij zijn er ook, en tot half 6 zijn we nog niet dronken, en het wordt heel gezellie. Het zijn maar voorspellingen, hoeft niet waar te zijn dus ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Duur geintje. Gelukkig hebben de gothics dat niet nodig Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! ![]() |
|
quote: Nee precies, uitgelopen make up is een trend daar. ![]() |
|
quote: hehe zal ik doen ![]() Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
he'j geen GWK daar? Die zijn wel wat langer open. Een maat van me heeft gister nog een kaartje gehaald daar. ![]() |
|
Er zijn nog zat kaarten.. Gewoon komen dus! Gaarne voor 18 uur niet al te veel zuipen.. Geen zin om de de pleuris te werken. ![]() ![]() |
|
Ah, kans op hagel, hoor ik net. ![]() |
|
quote: Ja? Oh daar hoopte ik al op.. maar dan in Amsterdam. ![]() ![]() |
|
Oja, ik vergeet de "kille" temperatuur te vermelden. ![]() |
|
quote: Niet in Almelo, tot 17:30 uur, en van Rijssen naar Almelo is toch wel even een 15 min. rijden, dat red ik dus nooit niet ![]() ![]() Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria ![]() |
|
hehe ok, succes ![]() |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel Zo... de [?] kan weg ![]() Heb een kaart... of ik er blij mee ben, kom ik morgen wel weer achter ![]() ![]() |
|
quote: En zo niet dan niet, tot morgen. ![]() ![]() |
|
MMMMMMMMMAAAAYOOOOOO ![]() ![]() |
|
quote: Dan kunnen ze beter een tent neerzetten ![]() ![]() |
|
quote: Frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrankieeeee ![]() ![]() quote: Weet je wel hoe klein dat terrein is.. ze kunnen net zo goed wat zeilen ophangen. ![]() |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers ![]() "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" ![]() |
|
Gaaf Pemmetje, Ohh ook gaaf dat de rest ook komt ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath zo.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath - XXL - Oscura ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath - XXL - Oscura - Audiophile + 1 lid van de Soesterkwartierse Underground Metal Scene(mits we een parkeerplaats kunnen vinden... ![]() ![]() |
|
anders blijft hij rondjes rijden totdat jij weer terug bent van KoM? ![]() |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath - XXL - Oscura - Audiophile + 1 lid van de Soesterkwartierse Underground Metal Scene(mits we een parkeerplaats kunnen vinden... ) - Skitzoid Kitten ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |