|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik mijn knalgele poncho maar weer eens op ga zoeken wehehehe. |
|
Wij zijn er ook, en tot half 6 zijn we nog niet dronken, en het wordt heel gezellie. Het zijn maar voorspellingen, hoeft niet waar te zijn dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Duur geintje. Gelukkig hebben de gothics dat niet nodig Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Nee precies, uitgelopen make up is een trend daar. |
|
quote: hehe zal ik doen Ik kom net pas terug van mijn studie dus helaas, morgen dan maar extra vroeg aanwezig zijn, ik heb zo'n gevoel dat dat geen probleem wordt. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
he'j geen GWK daar? Die zijn wel wat langer open. Een maat van me heeft gister nog een kaartje gehaald daar. |
|
Er zijn nog zat kaarten.. Gewoon komen dus! Gaarne voor 18 uur niet al te veel zuipen.. Geen zin om de de pleuris te werken. |
|
Ah, kans op hagel, hoor ik net. |
|
quote: Ja? Oh daar hoopte ik al op.. maar dan in Amsterdam. |
|
Oja, ik vergeet de "kille" temperatuur te vermelden. |
|
quote: Niet in Almelo, tot 17:30 uur, en van Rijssen naar Almelo is toch wel even een 15 min. rijden, dat red ik dus nooit niet ach ik gok er op morgen, komt vast goed Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
hehe ok, succes |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel Zo... de [?] kan weg Heb een kaart... of ik er blij mee ben, kom ik morgen wel weer achter |
|
quote: En zo niet dan niet, tot morgen. |
|
MMMMMMMMMAAAAYOOOOOO |
|
quote: Dan kunnen ze beter een tent neerzetten |
|
quote: Frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrankieeeee Ook treinen vanuut Zwolle? quote: Weet je wel hoe klein dat terrein is.. ze kunnen net zo goed wat zeilen ophangen. |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Gaaf Pemmetje, Ohh ook gaaf dat de rest ook komt On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath zo.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath - XXL - Oscura On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath - XXL - Oscura - Audiophile + 1 lid van de Soesterkwartierse Underground Metal Scene(mits we een parkeerplaats kunnen vinden... ) |
|
anders blijft hij rondjes rijden totdat jij weer terug bent van KoM? |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn... - Metoalkerel - DevPem + 3 non-zm'ers - AngelOfDeath - XXL - Oscura - Audiophile + 1 lid van de Soesterkwartierse Underground Metal Scene(mits we een parkeerplaats kunnen vinden... ) - Skitzoid Kitten |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |