|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil niet de eerste zijn, dus: - - Oud vuil met 3 non-zmmers |
|
- - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous Op je knie en pijp voor genade! |
|
- - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - Moordlustige Hamster + load non-ZM |
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 (?) - Regeer (?) - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster En ik dan? |
|
Jij mag niet komen van mamamayo Op je knie en pijp voor genade! |
|
GGGuttegut. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-04-2006 22:43] |
|
quote: Jij bent niet belangrijk joh. Hoe moet ik toch weten dat jij ook wilde gaan joh |
|
Ik niet belangrijk? Omdat ik het net boven je posten, vandaar. |
|
quote: Dat stond in de post boven degene die jij postte? *oeps te laat* [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 27-04-2006 22:47] Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ohja? Niet eens gezien. Zie hoe belangrijk je bent.. Maarre sorrie hoor, hoop dat allen het leest.. MOORDLUSTIGE HAMSTER KOMT OOOOOOHOOOOOOK! |
|
|
|
quote: Ik kan de letters wellicht ook wel roze maken? Maarre fun, gaat druk worden met al die zmers. |
|
quote: Als het kan. Maar gaat zeker een leuk feestje worden, hopen dat het er een mooi zonnetje schijnt en er geen regen is. |
|
quote: En veel muurders, las ik net. |
|
quote: Shit, de html dut ut niej.. quote: Yep, Kings of Muur.. Muur of Metal. |
|
Ik heb dit jaar wel een kaartje |
|
quote: Die kan dan wel eens van pas komen. |
|
quote: Wehehe was wel leuke actie vorig jaar, heb je toen wel mooi naar binnen gepraat. |
|
quote: Ik ben je nog dankbaar |
|
Toch waren de figuren die de hekken overklommen vetter! |
|
quote: Ik ben gewoon mager, haha! |
|
Is het noodzakelijk een kaartje alvorens te kopen, of loop ik geen risico voor een 'dichte deur' te staan, mocht ik er heen willen zaterdag a.s. ? Ik heb namelijk geen kaartje gekocht. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
vorig jaar was het uitverkocht iig Je moeder. |
|
[quote]Op 27 april 2006 22:36 schreef Moordlustige Hamster het volgende: - Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 (?) - Regeer (?) - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |