|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan niets garanderen, hooguit voorspellen. |
|
Ik heb zo gevoel dat deze voorspellingen betrouwbaarder zijn als het gemiddelde weerbericht |
|
quote: Vorig jaar was ..ehh Finntroll toch? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Vraag je dat aan mij? Hehe, toen was ik al weg, eigenlijk zelfs hene. |
|
quote: Nee, niet echt. Ik had toen vooral behoefte aan een dikke vette zetel om in te heersen. Dit jaar maar een bankstel meenemen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Entombed olé! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Kampfar en Heidevolk zullen de avond ervoor in Groningen spelen. She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Okee. Kampfar in Groningen... WAAR!!?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
JAAAAAAAAAAAAA |
|
quote: Vera She Said Destroy in Black New York |
|
Dat wordt weer lekker vaak Kampfar dit jaar |
|
Kampfar was vet vorig jaar. Ben benieuwd naar Entombed! Was mooi op KoM 2005, met die kerels die het festivalterrein zonder te betalen op wilde komen. |
|
ik denk dat sommige van die mensen flinke littekens als aandenken daarvan hebben... zo'n betonnen ondergrond met veel losse steentjes en puin kan namelijk nogal hard aankomen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Komen er ook VIP-lounges? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Hehehe, heb ik niet eens meegekregen toen... () iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Kijk, nou wordt het interessant... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hier is anders nog niks van te vinden op de bandsite Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat zegt toch niets... Bovendien staat er "verwacht" op de site en niet "bevestigd"... |
|
quote: Ik kan iig bevestigen dat Heidevolk om Vera speelt de 28e, de 27e staan ze als het goed is in Berlijn en de dagen daarvoor toeren ze door Europa. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Van de muur: ENTOMBED SADUS DARKANE KAMPFAR HEIDEVOLK CHAINSAW DEATH SQUAD |
|
quote:Hier twee aardige. Dronken in de pit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hah, gaafheid Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Darkane. Ik ben er zowiezo. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 19-02-2006 13:41] |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |