IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : [29 april, Arnhem] Kings of Metal 2006 Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-02-2006 21:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 20:56 schreef Oud Vuil het volgende:
Zeker als laatste band. Dat gaat lastig worden om te zien, hehe.
Ga je weer zwalken?

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-02-2006 21:02 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik kan niets garanderen, hooguit voorspellen.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-02-2006 21:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik heb zo gevoel dat deze voorspellingen betrouwbaarder zijn als het gemiddelde weerbericht

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 07-02-2006 21:21 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 20:56 schreef Oud Vuil het volgende:
Zeker als laatste band. Dat gaat lastig worden om te zien, hehe.

Vorig jaar was ..ehh Finntroll toch?

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-02-2006 21:39 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 februari 2006 21:21 schreef Brujo het volgende:
Vorig jaar was ..ehh Finntroll toch?

Vraag je dat aan mij?

Hehe, toen was ik al weg, eigenlijk zelfs hene.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 07-02-2006 21:45 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2006 21:39 schreef Oud Vuil het volgende:
Vraag je dat aan mij?

Hehe, toen was ik al weg, eigenlijk zelfs hene.

Nee, niet echt. Ik had toen vooral behoefte aan een dikke vette zetel om in te heersen.
Dit jaar maar een bankstel meenemen.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-02-2006 22:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Entombed olé!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 08-02-2006 17:12 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Kampfar en Heidevolk zullen de avond ervoor in Groningen spelen.

She Said Destroy in Black New York

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-02-2006 17:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 17:12 schreef The Chosen het volgende:
Okee. Kampfar in Groningen...

WAAR!!??

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

snotholf
Usericon van snotholf
Posted 08-02-2006 17:22 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

JAAAAAAAAAAAAA

The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 08-02-2006 18:49 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 17:19 schreef NecRobert het volgende:
Okee. Kampfar in Groningen...

WAAR!!??

Vera

She Said Destroy in Black New York

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 09-02-2006 12:23 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat wordt weer lekker vaak Kampfar dit jaar

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-02-2006 12:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Kampfar was vet vorig jaar. Ben benieuwd naar Entombed!

Was mooi op KoM 2005, met die kerels die het festivalterrein zonder te betalen op wilde komen.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-02-2006 14:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik denk dat sommige van die mensen flinke littekens als aandenken daarvan hebben...

zo'n betonnen ondergrond met veel losse steentjes en puin kan namelijk nogal hard aankomen....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 09-02-2006 14:55 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Komen er ook VIP-lounges?

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-02-2006 15:27 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 12:57 schreef WhiteRider het volgende:
Kampfar was vet vorig jaar. Ben benieuwd naar Entombed!

Was mooi op KoM 2005, met die kerels die het festivalterrein zonder te betalen op wilde komen.
Hehehe, heb ik niet eens meegekregen toen... ()

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-02-2006 15:57 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 8 februari 2006 17:12 schreef The Chosen het volgende:

Kijk, nou wordt het interessant...

Dear dirty delightful old drunken old days

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-02-2006 16:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hier is anders nog niks van te vinden op de bandsite

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 09-02-2006 17:15 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat zegt toch niets...
Bovendien staat er "verwacht" op de site en niet "bevestigd"...

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 09-02-2006 19:50 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 17:15 schreef Regeer het volgende:
Dat zegt toch niets...
Bovendien staat er "verwacht" op de site en niet "bevestigd"...

Ik kan iig bevestigen dat Heidevolk om Vera speelt de 28e, de 27e staan ze als het goed is in Berlijn en de dagen daarvoor toeren ze door Europa.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 18-02-2006 12:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Van de muur:

ENTOMBED
SADUS
DARKANE
KAMPFAR
HEIDEVOLK
CHAINSAW
DEATH SQUAD

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-02-2006 12:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 februari 2006 14:44 schreef irritante klootzak het volgende:
ik denk dat sommige van die mensen flinke littekens als aandenken daarvan hebben...

Hier twee aardige.

Dronken in de pit.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 18-02-2006 13:48 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2006 12:31 schreef Oud Vuil het volgende:
Van de muur:

ENTOMBED
SADUS
DARKANE
KAMPFAR
HEIDEVOLK
CHAINSAW
DEATH SQUAD

Hah, gaafheid

Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 19-02-2006 13:41 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Darkane.

Ik ben er zowiezo.

[Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 19-02-2006 13:41]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 02-03-2006 13:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com