|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand haalt ze voor me, beter is dat. |
|
Sterker nog, ik heb ze. |
|
Heeft die persoon 3 dagen erover gedaan |
|
Nee, hij was gisteren pas vertrokken. |
|
Ah stevig endje gefietst ... |
|
En dat met die wind! |
|
Nou nou, heeft er iemand flink gezweet voor jouw kaartje! |
|
En ik wilde er 2, kon hij weer terug. |
|
[quote]Op 9 april 2006 17:26 schreef Devilicious Pem het volgende: [een vriendin gaat kijken of ze me binnen kan smokkelen ] /quote] koop maar gewoon een kaartje pauper Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: handig voor de beveiliging dat je net foto's in het foto topic geplaatst hebt |
|
quote: quote: *zucht* Okee misschien gebruik ik de verkeerde woorden... "Legaal" naar binnen smokkelen bedoel ik. As in: via gastenlijst o.i.d. [die vriendin regelt de Nederlandse en Belgische shows van twee bands die daar spelen, vandaar] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Ik zal de biertjes tappen gedurende de middag. |
|
Oeh extra lekkere biertjes dan quote:Gezellig! Oni heeft de kaartjes ook binnen |
|
quote: Wiiih!! Nou maar hopen dat het voor mij doorgaat dan maarre, dag daarna ook naar 013 dan?? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
wat is er dan? |
|
|
|
Deze week ook maar kaartje halen. Kan ook bij Dollhouse toch? |
|
Jepz! |
|
quote: Ah, dan kom ik je wel een keer of tig tegen. |
|
Voor enkele biertjes na mijn dienst zal ik voorkruipen en kinderen weg duwen om eerder aan de beurt te komen door de vingers zien. |
|
Heel goed! |
|
ik heb vernomen dat trol zelfs top-less biertjes zal gaan tappen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
ik krijg er ook al een zweetnaadje van Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |