|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
- Zillah - Valorian - Cadaveria - Iron Maiden - Rajackar - Mutilator - Oud vuil met 3 non-zmmers - Juronymous - MMayo - Hell-1 - Doomy en vriendin - Blonde rock god1 - Regeer (?) - Buried_Alive - Rapture - Nogayblackmetal - Moordlustige Hamster - Mardukfan - Oni - FRNK - Objectified - Stringz & Airwolf zullen dr ook wel zijn.. - [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 28-04-2006 8:47] |
|
Ik betrijfel het Frnk hoor. Misschien hebben ze wel voor vervanging gezorgd On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
*moet ff nadenken of ik nou in de maling genomen word* uhmm.. o ja natuurlijk zillah |
|
quote: *jump jump* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
te vroeg, te vroeg :p |
|
MORGEN! Zoals gebruikelijk ben ik weer van de partij FREEZE |
|
@ Zillah; weet je toevallig of het nog mogelijk is een kaartje te bemachtigen bij grotere postkantoren [voor mij dichtsbijzijnde Almelo dan] ? of is die verkoop ook al gestopt... Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote: Ik meende ergens gelezen te hebben dat er nog kaarten te krijgen zijn. Zoek even op hun site zelf. Daar staat dat op. Ook de locaties. En als je komt, spreek me dan maar aan. Ben het meisje met het schaaptasje On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Heb er vandaag nog eentje gekocht op het postkantoor. |
|
quote: ow neeee he!!!!!????? carcasstrid |
|
quote: Niet zeiken, jij hebt hem al gezien, en moet er al aan gewend zijn. Je mag blij zijn dat ik er nog niet over uit ben, of ik mijn vleermuizenparaplu mee ga nemen. Je hebt nog een kans van niet.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik mag toch hopen van niet, dan maar een schaapje in een grazige weitje carcasstrid |
|
quote: Een paraplu meenemen, geen idee of dat mag daar.. je kunt dat ding ook nergens kwijt anders |
|
quote: Nou ik ga niet in een regenpak staan. Dan wordt je nog natter van het zweten dan van de regen. Dus ze laten me er maar mooi mee binnen. @ Oscura, ik neem ze beide mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tsja.. Ik hoop het voor je, anders mag je wellicht wel van een afstandje kijken tussen de zeilen door. |
|
gadver.. ze geven echt regen op dan? carcasstrid |
|
quote: Ja 80% kans op. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Kou en hier en daar een buitje.. Hopelijk denken ze aan schuil mogelijkheden ofzo. Die voorverkoop is wel handig bedacht, nu zitten ze niet met niet afgehaalde reserveringen en zit het geld al in het laatje. |
|
quote: ah damn it! dan weet ik niet of ik ga carcasstrid |
|
quote: En vergeet het voorspelde lokale onweer niet Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Mooi man, nu nog flinke powermetal erbij |
|
Delen ze ook gratis bliksemafleiders uit aan Blackies? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Niet zeuren. We hebben al een date... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee wel gratis haarspray voor de corpse paint.. tegen het uitlopen. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |