|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Als het van FIA president Max Mosley zou afhangen, dan krijgen de fabrikantenteams vanaf 2008 geen inkomen meer uit de commerciële rechten van de sport. Dat beweert de website Autosport.com. Insiders binnen de FIA zouden verklaard hebben dat Mosley aanklopte bij F1 baas Bernie Ecclestone om navraag te doen over de mogelijkheid dat enkel onafhankelijke teams in de toekomst een inkomen krijgen van de commerciële rechten. Mosley zou van mening zijn dat een structuur waarbinnen enkel onafhankelijke teams financiële steun krijgen de enige manier is om een stabiliteit te bereiken binnen de sport op lange termijn omdat fabrikanten in de F1 betrokken zijn omwille van promotionele redenen, terwijl de F1 voor onafhankelijke teams hun core business is. Opvallend is dat Ferrari president Luca di Montezemolo onlangs heeft gezegd dat Ferrari niet gesteund wordt door wagenfabrikant Fiat, terwijl enkel het Italiaanse team samen met Midland, de Red Bull teams en Williams - allemaal onafhankelijke teams - het nieuwe Concorde Agreement voor 2008 al hebben ondertekend. Ferrari is een onafhankelijk team... LOL signature |
|
Wordt weer een leuke strijd om de vergader tafel dit jaar |
|
meestal spannender en onvoorspelbaarder dan die op het circuit signature |
|
allé, geen GP van België dus dit jaar .... Faustian Spirit of the Earth |
|
rio de janeiro wil dit jaar nog de GP van België vervangen Faustian Spirit of the Earth |
|
ik ben benieuwd wat dit seizoen gaat brengen met de v8 motoren wat n klote geluid vergeleken met de v10's |
|
das waar signature |
|
|
|
damn... signature |
|
Ik vind die mcLaren bakken wel gaaf ... vooral die kleine vleugeltjes bovenop maken de rijder net een viking . |
|
Vooral met stoere bonk Kimi signature |
|
best gave kleuren combinatie |
|
A1gp was zondag ook wel weer gaaf!! Hoop dat de F1 dit jaar net zo spannend wordt.. Jammer van die tik van Yoong, maar Verstappen laat toch zien dat ie een verdomd leuk stukje auto kan rijden Het enige dat ik mis is het ongelofelijke enthousiasme van Olav Mol.. Allard Kalff doet het niet heel slecht ofzo, maar hij is wel waanzinnig partijdig en.. jah.. Hij is geen Olav Mol Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik wordt horendol van dat gelul van die kalff met z'n virtuele plaatsen enzo. Geef mij olaf mol maar. maar ja dat zit er niet in aangezien hij bij SBS hoort. |
|
Tsja, dat kalf is ook maar een omhoog geklommen pitreportertje. Vind hem ook irritant. Bazzio Attacks!!! |
|
rijders voor Super Aguri: Taku-san !!!! (Sato dus ) en een zekere Ide Faustian Spirit of the Earth |
|
wel klote dat België er niet bij zit dit jaar |
|
dit jaar? ahum .... tis al van bertrand gachot en thierry boutsen geleden dat we nog iemand hadden in de F1 Faustian Spirit of the Earth |
|
Volgens mij bedoelt ie de GP van Spa |
|
ah ja .... dom van me ach ja .... die waalse klungelaars ook Faustian Spirit of the Earth |
|
Is het nou eigenlijk al zeker dat spa niet door gaat? Ik zou het wel jammer vinden. Is toch een van de mooiste races. |
|
Ja. Zie bv hier: http://www.formule1wereld.nl/2006/nieuwsitem.php?subaction=showfull&id=1139412610&archive=&ucat=5 Bazzio Attacks!!! |
|
quote: uhum, je vergeet Philippe Adams... signature |
|
quote: Godverdomme! Echt zonde dit. Misschien dat de A1 iets leuks kan doen daar? |
|
Aguri trekt zich in 2011 terug [23 februari - 16:09] Het allereerste F1 seizoen van Super Aguri moet nog van start gaan, en de nieuwste teambaas in de Formule 1, Aguri Suzuki, heeft nu al bekendgemaakt dat hij binnen vijf jaar zal opstappen. De eigenaar van het nieuwe, door Honda ondersteunde team Super Aguri, die 64 GP's gereden heeft tot in 1995, vertelde dat hij "met alle werkzaamheden zal stoppen" als hij 50 jaar wordt in september 2011. "Ik ben moe," werd Suzuki geciteerd door het AFP agentschap. "Ik wil mijn tijd besteden met andere zaken." Vooraleer hij de F1 paddock verlaat, wil Suzuki zijn nieuwe F1 team graag een top 3 finish zien behalen in twee of drie jaar tijd. signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |