![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou je een keer zo'n gesprek willen opnemen en hier neerzetten? Dat lijkt me wel wat ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ik niet, ik ben vanavond nog geweest. Echt waar! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Mag niet ![]() Maar ik heb serieus een bejaarde dame eens uit mogen leggen dat de vogelpoep die op de auto valt geen gevaar voor haar op kan leveren ... De dame was hoogst verontrust over wat de vogels laten vallen als ze over haar huisje heen vliegen, ook wilde ze graag weten wat ze mee moest nemen in de auto als een vogel onverhoopt wat op haar auto liet vallen tijdens een ritje. Begrijp je nu dat ik af en toe hier kom om me af te reageren ![]() ![]() |
|
"Zó slap?? Heb je wel écht 120 sit-ups gedaan?" ![]() |
|
@J.: Ja, maar zo'n bejaarde dame maakt zich wél echt zorgen en heeft ook echt een probleem. Natuurlijk heeft ze verder geen flauw benul over hoe het werkt, maar dat moet jij haar vertellen, anders komt ze haar huis niet uit. Dat van die shuttles is echter wel extreem gay ja! @A.: sit-ups zijn slecht voor je! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-03-2006 20:10] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:Ik ga er ook zeker serieus op in hoor, maar je zult vast begrijpen dat dat lastig is op dat soort momenten ![]() ![]() |
|
quote: Wie was het? Phantom Lord! Confess! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
komop, die was zeker wel grappig! ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Wel voor je lak ![]() ![]() |
|
PvdA R'dam: Leefbaren onfatsoenlijk De Rotterdamse PvdA is niet te spreken over de weigering van Leefbaar Rotterdam (LR) om mee te praten over een nieuw college. De leefbaren hadden gisteren in een brief laten weten niet te zullen ingaan op een verzoek van de informateur, om deel te nemen aan oriënterende gesprekken over een nieuw stadsbestuur. PvdA-fractieleider Peter van Heemst: ''Dat is niet netjes. Als je een uitnodiging krijgt om te komen praten, moet je daaraan gehoor geven. Dat zei m'n moeder ook altijd.'' Van Heemst vindt ook dat LR het niet kan maken tegenover haar eigen achterban om niets te doen, 'ze laten al hun kiezers zo in de kou staan'. Bovendien kan volgens de PvdA'er ''alleen praten nooit kwaad'', om te weten te komen wat de standpunten van de verschillende partijen zijn. ''Maar ze willen niet eens praten.'' LR liet in de afwijzingsbrief onder meer weten dat ze vindt dat de PvdA de mensen arm en dom wil houden en kiest voor een softe benadering van de Rotterdamse problemen. Mogelijke coalities die overblijven zijn nu onder meer PvdA, GroenLinks en SP; goed voor 23 zetels in de 45 zetels tellende raad. Maar ook de VVD, die voor de verkiezingen zei absoluut niet met de PvdA in een college te willen gaan zitten, heeft nu laten weten toch met iedereen te zullen praten als dat aan de orde is. Een coalitie PvdA, CDA en VVD (24 zetels) zou hierdoor ook mogelijk zijn. Brief Een aantal citaten uit de afwijzingsbrief die Leefbaar Rotterdam aan de informateur stuurde, luiden: quote: Was getekend: Ronald Sørensen en Marco Pastors. LOLLLLLL ![]() |
|
Ik wilde het net gaan posten LAWL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik ben erg benieuwd wat voor coalitie er gaat komen, haha. ![]() |
|
PvdA heeft iig een probleem: PvdA, SP, GL heeft een minieme meerderheid. Bovendien wil PvdA niet graag met de Rotterdamse GL aan de slag en al helemaal niet met de SP (i.v.m. landelijke politiek). CDA en VVD willen niet graag in een PvdA college. LR wil het al helemaal niet. Mooie patstelling. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ja, dit kan best een leuk gaan worden ![]() ![]() |
|
Van de muur: Oud-leden van de rockbands Guns 'n' Roses, Metallica en Mötley Crüe gaan een nieuwe rockband vormen. De zanger van de nieuwe band wordt gekozen via een televisieserie, te vergelijken met Idols. Dat heeft de televisiezender CBS donderdag bekendgemaakt. De nieuwe band gaat Supernova heten, en bestaat voorlopig uit oud-gitarist van Guns 'n' Roses Gilby Clarke, oud-bassist van Metallica Jason Newsted en Mötley Crüe-drummer Tommy Lee. Zestien kandidaten strijden vanaf komende zomer om de positie van zanger. In de jury zit onder meer een andere oud-gitarist van Guns 'n' Roses, Saul 'Slash' Hudson. In de eerste reeks van Rock Star in 2005 was de hoofdprijs een plaats in de band INXS. Die zat zonder zanger sinds de zelfmoord van Michael Hutchence in 1997. Winnaar werd de Canadees Jason Dean Bennison. ![]() |
|
Rajacker! HUNTTEEEERRR ![]() |
|
Bos over 'Partij van de Allochtonen' Gepost door Rob (R@b) - Bron: Het Parool Gepubliceerd: vrijdag 17 maart 2006 @ 14:12 Dagblad Het Parool publiceert vandaag een interview met PvdA-leider Wouter Bos. In dat gesprek zegt Bos het gevaar te zien dat de PvdA een 'Partij van de Allochtonen' wordt, als in de toekomst allochtonen massaal op de partij blijven stemmen. Bij de afgelopen verkiezingen stemde zeker 80% van de allochtone kiezers op de sociaal-democraten. ''Ik zie het gevaar van een allochtonenpartij waar autochtone kiezers weglopen. Maar als wij vasthouden aan ons verhaal, blijven we de partij voor iedereen'', aldus Bos. Verder vindt hij het niet zinvol om daar nu over te discussiëren. Wel voorziet Bos mogelijke problemen met een aantal allochtone raadsleden. Velen daarvan zijn al dan niet door voorkeurstemmen in een raad gekozen, terwijl ze vrij laag op de lijst stonden. Met name over hen is de PvdA-leider bevreesd: ''Onze winst is zo groot dat veel mensen - onder wie allochtonen - een raadszetel hebben gekregen, terwijl we niet weten of ze net zo gekwalificeerd zijn als mensen hoger op de lijst. Ik zie ik het risico dat onervaren raadsleden een veeleisende achterban op hun nek krijgen. Daarom hebben we de PvdA-fracties overal in het land hulp aangeboden met cursussen.'' Bos laat zich ook uit over allochtone politici die ''politiek bedrijven volgens de cultuur van hun land van herkomst, waar cliëntelisme normaal is''. Volgens hem heeft zijn partij daar ervaring mee en hij verwacht dat dit met de opkomst van een nieuwe generatie migranten zal verdwijnen. AFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Hi Ha Halsema!Categorie: vrolijk nieuws. De door GroenLinks uitgeroepen Linkse Lente valt gigantisch in het water. Terwijl kameraad Jan en allemansvriend Wouter lekker in het zonnetje zeteltjes zitten te tellen, pakken donkere wolken zich samen boven het olijke rattenkopje van Femke Halsema. GroenLinks heeft de verkiezingen verloren en nu moet er iemand hangen. Dat hebben wij niet bedacht. Zo werkt dat in de "poletiek". Saillant detail: het is Femkes eigen achterban die met witte zakdoekjes begint te zwaaien. Wij citeren zomaar wat uitspraken uit de Volkskrant van vanochtend. Sinds de komst van Femke is de SP alleen maar groter geworden. KEDENG! Het is niet wat ze zegt, maar hoe ze het zegt. Met een aardappel in de keel. PATS! Een pleidooi over armoedebestrijding klinkt gewoon niet zo oprecht uit de mond van een arrogant Goois meisje. KNAL! In een boerderijtje te Diever gaat tevreden de brand in een enorme sigaar. NEXT! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Ja dat vind je wel leuk he ![]() ![]() |
|
hehe koetsiekoetsie, maar ik vind het stiekum ook wel leuk ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-03-2006 14:34] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ik kan niet ontkennen dat er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Haha, wat een truc, eerst de lokale verkiezingswinst pakken en vervolgens een groot deel van de mensen die op je gestemd hebben schofferen. Mooi gedaan! ![]() ![]() |
|
PvdA kan de zege bij 2e kamerverkiezingen nu dus shaken Mooi Bos bedankt! ![]() |
|
quote:Helemaal niet. Hij had de allochtoontjes nodig om in de steden het grootst te worden. Nu gebruikt hij populaire taal om landelijk gezien de grootste te blijven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |