|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: waar is die Lain trucfoto signature |
|
quote:. |
|
Wat staat er trouwens een jubelende recensie in de nieuwe Aardschok zeg. |
|
Niet alles is te koop, gelukkig maar. [Dit bericht is gewijzigd door Evil666 op 25-02-2010 17:37] |
|
Vandaag release! http://www.carach-angren.nl [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 28-02-2010 13:15] |
|
The semen of black metal |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Niet lachen, er zijn vast nog wel een stel 16 jarige die hun imago wél eng vinden. |
|
quote: je bedoeld mensen zoals panda? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ooh wacht hij post hier niet meer is ook zo. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Haha, die wordt nooit oud nee . Groetjes aan je andere persoonlijkheden hé. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-02-2010 23:26] |
|
fuck you what ever ik luister tekno en drink bier er niet minder om all hail zeh mandarijntje IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja ik wil niet persoonlijk doen hoor, al gaat dat natuurlijk lastig bij iemand met jouw conditie |
|
Beter doe je rustig aan man, je zelf voor lul zetten gaat je nog het beste af zo "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: ik denk dat je het verkeerd begrijpt. geeft niet verder. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wel frappant, de dag van de release is er ook een lek. Gekocht en upgeload? |
|
quote: Zou me niet verbazen: gebeurd wel vaker namelijk. Ik moet zeggen dat het album me tot nu toe erg goed bevalt |
|
Binnenkort de nieuwe ook maar eens beluisteren. Lammendam wist me toch aardig positief te verrassen. |
|
quote:Tja... Dit zie je tegenwoordig vaker, oude schepen, mensen in van twee a vierhonderd jaar geleden en dan corpse paint.. Ik mis de link. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bruggen bouwen noemen ze dat wel eens. |
|
Ik zag er laatst ook nog eentje lopen over straat. |
|
Met carnaval zeker? |
|
Waarom zo negatief over deze helden? |
|
Ik vind niks mis mee met de cover. Hoewel de binnekant en de boekje wel leuker zijn. De nieuwe CD bevalt goed. Klinkt lekker in het gehoor, maar ik mis af en toe die haunting/creeping sfeertjes van Lammendam (zoals de nummers Phobic Shadows and Moonlit Meadows en Heretic Poltergeist Phenomena, deze nummers vind ik echt iets toevoegen aan Lammendam, en had ook zoiets verwacht voor de nieuwe), maar voor de rest is het een superleuk album. [Dit bericht is gewijzigd door Vlekkie op 01-03-2010 17:27] euu? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |