|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: Bedoel je mij of wat? Ik bedoelde het meer als grap op de reactie er boven. Vind hun muziek prima te pruimen. |
|
Ik vind de eerste versie van hun hoes veel leuker: |
|
Arrrrrrrrrr! Boeiender |
|
|
|
Ho ho ho, black metal and a bottle of rum... |
|
Ik vind die inderdaad ook veel leuker. |
|
Ok, ik heb de hoes/digipack gemaakt maar ik vind die hoes van dinges hierboven wel echt briljant. Limited edition? Stuur me de PSD en een foto van je moeder en we regelen iets. Nou kappen met miepen over goedlopende mede-Nederlanders, een biertje komen drinken en een nieuw Carach shirtje kopen! |
|
quote: Dat maak ik zelf wel uit. Misschien maar een keer luisteren die nieuwe; als ze bijna alle randzaken op orde hebben is misschien de muziek ook meer mijn ding geworden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een BM band wordt afgezeken door BM fans omdat ze BM corpsepaint hebben. Mooi. Boeiender |
|
quote: Die PSD kan ik bevatten, maar een foto van mijn moeder? |
|
quote:Zoals bij vrijwel al die bands gebeurt. Ik heb de twee nummers van het nieuwe album die op de Myspace staan even beluisterd, maar ik kan er nog steeds niks mee. |
|
Al die willen te kaap'ren vaaren, moeten mannen met corpsepaint zijn. Namtar, Ardek en Seregor die ... Maareh, nieuwe klinkt vooralsnog niet slecht [Dit bericht is gewijzigd door Jouke op 02-03-2010 0:22] |
|
|
|
Nieuw album is meesterwerkje |
|
quote: Ja, idd. Eindelijk iemand die ze waardeert. Prachtig werk! |
|
Dude, je doet net alsof helemaal niemand die muziek leuk vind. Dat is ook weer niet zo hoor. |
|
Eindelijk een mailtje dat de CD verzonden is . Al 3 weken geleden besteld maar goed. Beter laat dan nooit. |
|
Review please! |
|
Inmiddels de nieuwe plaat ook gehoord. Origineel is't allemaal niet, maar ik vind 't best lekker klinken. Gaaf dat 't ze blijkbaar toch wel goed af gaat. Maandag is het voor mij 'support your local scene' als ze met Dark Funeral naar Londen komen. |
|
quote:Dan mogen ze eerst een promo opsturen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Straks in Bibelot de nieuwe cd maar eens aanschaffen. |
|
Lekkere plaat weer, maar de gitaren zitten veel te diep in de mix. Die hadden er echt uit moeten knallen zoals op het debuut. Jammer, want de songs zijn OK. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Plaat nu een paar keertjes gedraaid en ik moet zeggen dat ie erg lekker in het gehoor ligt |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |