|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Kutband. Homoooooo's. Je moeder. |
|
Ach, ik heb ze tenminste nog zien spelen in de Gonz in Gouda, toen ze nog kult waren en alleen een demo en een EP hadden uitgebracht. Vox Clamatis in Deserto |
|
Las afgelopen avond het volledige interview met ze in dagblad de Limburger. Ze worden daar als een evil band naar voren geschoven. Nu dan eens geluisterd en inderdaad de laag keyboards in hun muziek is wel erg dik en het gitaarspel lijkt nog maar voor lichte ondersteuning te dienen. Hoewel ik hun optreden tijdens Graspop wel vermakelijk vond. https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200626_00165821/limburgse-metalband-carach-angren-niet-voor-tere-zieltjes |
|
quote: Ze komen bij mij uit de buurt, heb ze letterlijk zonder podium zien spelen in een cafe in Heerlen. Inderdaad, hele aardige gozers ook. Hafgufa |
|
Heb ze voor het eerst gezien in een uitgestorven zaal in Hoorn enkele dagen nadat ze de eerste druk van Lammendam hadden ontvangen. Ondanks de barre opkomst trokken ze alle registers open en ze speelden destijds al strakker dan menig grote band ooit gelukt is. |
|
|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |