IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Carach Angren Vorige pagina | Volgende pagina
Vonth
Usericon van Vonth
Posted 17-12-2009 14:20 by Vonth Wijzig reactieProfiel van VonthQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2009 12:48 schreef Silence het volgende:
Mh, heeft daar niks mee te maken. Ik ben lief voor ze omdat 't bekende lui zijn. Verder is de zanger van Hymir juist errug fan van CA


nou nou amel.. "errug fan'' ben ik niet maar vin ze zeker niet slecht

@ Metalhead22, als je het zo zaad muziek vind en je kan niet met onderbouwende kritiek komen, waarom reageer je dan? niets te doen?? forum geil??


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-12-2009 14:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Nee, gewoon kutmuziek. Hihihihi.


Je moeder.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2009 14:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Grmbl altijd dat hokjesgedenk. Romantische teksten mogen niet in black metal? Moet het weer over kruizen onderschijten en Jezus opvreten gaan? Cradle heeft toch ook dergelijke teksten? Is toch een band die BM maakt lijkt me. Stelletje Ghrishnackhs.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-12-2009 14:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Nietus!


Je moeder.


Vonth
Usericon van Vonth
Posted 17-12-2009 14:33 by Vonth Wijzig reactieProfiel van VonthQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:21 schreef karnivoor het volgende:
Nee, gewoon kutmuziek. Hihihihi.


hehe you got me there!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2009 14:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind die blekkies vaak net gereformeerden tegenweurdig. Allemaal hun starre en vastomlijnde ideeën over hoe hun evangelie verkondigd dient te worden. "Het geluid moet zus, de teksten zo" etc. etc. Het zou me niks verbazen als blek over een tijdje op een harmonium met alleen maar hele noten gespeeld moet worden.
Carach Angren en Cradle zouden dan in de gladde Amerikaanse gospelhoek vallen ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-12-2009 14:36]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-12-2009 14:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gave band, gezellige lui, prima muziek en goede liveshows. Benieuwd naar nieuwe schijfje.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2009 14:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:18 schreef holysjit het volgende:
ik vind het zeer netjes van notabene Limbo's!

Voor Limbo's vind ik het een welhaast bovenmenselijke prestatie.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 17-12-2009 14:48 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 17 december 2009 14:42 schreef bastianus het volgende:
Voor Limbo's vind ik het een welhaast bovenmenselijke prestatie.


Maar ze kunnen wel weer goed vlaaien maken, en zijn heel goed in raar praten...


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 17-12-2009 14:51 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

ok.

deathmetal maken over creatie, en het helen van mensen.

thrashmetal maken over orde, en je aan regels houden.

blackmetal maken over liefde en romantiek.

typisch.


Vonth
Usericon van Vonth
Posted 17-12-2009 14:56 by Vonth Wijzig reactieProfiel van VonthQuote dit bericht

als ik door de ZM forums heen kijk, zijn dit dus de Nederlandse Blackmetal regels :

1, je mag een band beginnen, maar je mag geen fans (anders ben je commercieel)
2, de kwaliteit van de muziek MOET kut met ruis zijn, anders ben je niet true en is het GEEN BM en kutmuziek (commercieel dus..)
3, met een aars als corpspaint ben je een clown, ziet er niet uit,is gay, nep, niet true, maar heb je corpspaint als een verkrachte panda beer (Abbath, immortal) ben je god!
4, de teksten mogen alleen maar gaan over hoe geweldig satan de wereld van engelen verneukt en verkacht. anders is het GEEN blackmetal
5, Als band moet je kunnen laten zien hoe cool het is om door een donker bos te lopen wat doorweekt is door sneeuw. (vergeet de omgekeerde kruizen niet
6, heb je een album dat veel verkocht word omdat mensen je muziek misschien gewoon gaaf vinden? ben je commercieel dus ook gelijk geen BM.

vergeet ik iets???


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2009 14:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:35 schreef bastianus het volgende:
Ik vind die blekkies vaak net gereformeerden tegenweurdig. Allemaal hun starre en vastomlijnde ideeën over hoe hun evangelie verkondigd dient te worden. "Het geluid moet zus, de teksten zo" etc. etc. Het zou me niks verbazen als blek over een tijdje op een harmonium met alleen maar hele noten gespeeld moet worden.
Carach Angren en Cradle zouden dan in de gladde Amerikaanse gospelhoek vallen ofzo.

Ik vind die bastianus vaak net een gereformeerde tegenweurdig. Met zijn starre en vastomlijnde ideeën over hoe blekkies zich horen te gedragen. "Ze moeten dit zeggen over muziek en dat zeggen over teksten." etc. etc. Het zou me niks verbazen als bastianus over een tijdje vindt dat blekkes alleen nog maar in pandapaint achter Varg door het bos mogen lopen.
ZelThoR zou dan in de gladde niet-true moderne houthakkershoek vallen ofzo.

*kuch*

Hoe dan ook.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2009 14:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:51 schreef Paljas het volgende:blackmetal maken over liefde en romantiek.

Gemurmel over de natuur is zo mogelijk nog gayer dan bovenstaande, dat is wel black dan?
quote:
Op 17 december 2009 14:56 schreef Vonth het volgende:
vergeet ik iets???

Ja, je gezond verstand en het vermogen om door te hebben dat een paar schreeuwerds niet de meerderheid bepalen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2009 14:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:56 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind die bastianus vaak net een gereformeerde tegenweurdig. Met zijn starre en vastomlijnde ideeën over hoe blekkies zich horen te gedragen. "Ze moeten dit zeggen over muziek en dat zeggen over teksten." etc. etc. Het zou me niks verbazen als bastianus over een tijdje vindt dat blekkes alleen nog maar in pandapaint achter Varg door het bos mogen lopen.
ZelThoR zou dan in de gladde niet-true moderne houthakkershoek vallen ofzo.

*kuch*

Hoe dan ook.

Wat zeg je? Ik versta geen Pruisisch..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-12-2009 14:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:56 schreef Vonth het volgende:
als ik door de ZM forums heen kijk, zijn dit dus de Nederlandse Blackmetal regels :

1, je mag een band beginnen, maar je mag geen fans (anders ben je commercieel)
2, de kwaliteit van de muziek MOET kut met ruis zijn, anders ben je niet true en is het GEEN BM en kutmuziek (commercieel dus..)
3, met een aars als corpspaint ben je een clown, ziet er niet uit,is gay, nep, niet true, maar heb je corpspaint als een verkrachte panda beer (Abbath, immortal) ben je god!
4, de teksten mogen alleen maar gaan over hoe geweldig satan de wereld van engelen verneukt en verkacht. anders is het GEEN blackmetal
5, Als band moet je kunnen laten zien hoe cool het is om door een donker bos te lopen wat doorweekt is door sneeuw. (vergeet de omgekeerde kruizen niet
6, heb je een album dat veel verkocht word omdat mensen je muziek misschien gewoon gaaf vinden? ben je commercieel dus ook gelijk geen BM.

vergeet ik iets???


Ja je vergeet iets, dit zijn alleen regels voor de band van Karnivoor.


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-12-2009 15:00 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 17 december 2009 14:05 schreef Paljas het volgende:
hier ben ik het mee eens. wat ze doen, doen ze prima... goed zelfs....

maar wil ik nog wel iets toevoegen.... namelijk, dat het in mijn ogen zeer weinig met blackmetal te maken heeft!

laten we wel wezen:

"...carrying a stone and romantic poetry telling her where to go"

"...everyone knew there were two young fellows who gave up everything for the love of their dreams"

en dan:

"....during day he came with his horse and carriage then whistled... "

waarna er gezellig tesamen gefloten wordt....


typisch.




Ik vind het concept op Lammendam persoonlijk wel cool en tof dat het betrokken wordt op de eigen streek. Dat soort dingen als dat fluitje vond ik dan weer een erg leuk detail.

Of hun teksten/concepten black/evil genoeg zijn, vind ik niet interessant. Nou ben ik ook geen hardcore blackmetal fan en vind bands als Dimmu etc. tof dus ik zal dan ook wel ondersteboven gekruisigd moeten worden gok ik.

Qua muziek vind ik ze in hun stijl erg sterk en van een internationaal niveau, ben dan ook erg benieuwd naar de komende langspeler. En daarbij zijn het erg relaxte gasten, wel eens een showtje mee gedaan. Tja moeilijk verstaanbaar dan weer wel



But there is no real me: only an entity, something illusory................


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2009 15:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:59 schreef bastianus het volgende:
Wat zeg je? Ik versta geen Pruisisch..

Neuken?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vonth
Usericon van Vonth
Posted 17-12-2009 15:01 by Vonth Wijzig reactieProfiel van VonthQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:58 schreef ZelThoR het volgende:

Ja, je gezond verstand en het vermogen om door te hebben dat een paar schreeuwerds niet de meerderheid bepalen.


het is ook geen aanval het is gewoon humor wat sommige denken


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2009 15:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 15:00 schreef ZelThoR het volgende:
Neuken?

Staat er iets in brand ja?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-12-2009 15:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 15:01 schreef Vonth het volgende:
het is ook geen aanval het is gewoon humor wat sommige denken

het was ook geen aanval
quote:
Op 17 december 2009 15:01 schreef bastianus het volgende:
Staat er iets in brand ja?

Ja, teveel geblazen...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vonth
Usericon van Vonth
Posted 17-12-2009 15:04 by Vonth Wijzig reactieProfiel van VonthQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:59 schreef MMayo het volgende:
Ja je vergeet iets, dit zijn alleen regels voor de band van Karnivoor.


wie??


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-12-2009 15:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 15:04 schreef ZelThoR het volgende:


Ja, teveel geblazen...

Haha! Hij snapt hem ook nog meteen.. Geniaal.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-12-2009 15:49 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2009 21:38 schreef Metalhead22 het volgende:
Wat een zaadmuziek.


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-12-2009 19:50 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-12-2009 19:51]


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-12-2009 22:23 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2009 14:20 schreef Vonth het volgende:
@ Metalhead22, als je het zo zaad muziek vind en je kan niet met onderbouwende kritiek komen, waarom reageer je dan? niets te doen?? forum geil??
Nounou, houd jij je es een beetje in mannetje.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen