|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, gewoon kutmuziek. Hihihihi. Je moeder. |
|
Grmbl altijd dat hokjesgedenk. Romantische teksten mogen niet in black metal? Moet het weer over kruizen onderschijten en Jezus opvreten gaan? Cradle heeft toch ook dergelijke teksten? Is toch een band die BM maakt lijkt me. Stelletje Ghrishnackhs. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nietus! Je moeder. |
|
quote: hehe you got me there! |
|
Ik vind die blekkies vaak net gereformeerden tegenweurdig. Allemaal hun starre en vastomlijnde ideeën over hoe hun evangelie verkondigd dient te worden. "Het geluid moet zus, de teksten zo" etc. etc. Het zou me niks verbazen als blek over een tijdje op een harmonium met alleen maar hele noten gespeeld moet worden. Carach Angren en Cradle zouden dan in de gladde Amerikaanse gospelhoek vallen ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 17-12-2009 14:36] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gave band, gezellige lui, prima muziek en goede liveshows. Benieuwd naar nieuwe schijfje. |
|
quote: Voor Limbo's vind ik het een welhaast bovenmenselijke prestatie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Maar ze kunnen wel weer goed vlaaien maken, en zijn heel goed in raar praten... |
|
ok. deathmetal maken over creatie, en het helen van mensen. thrashmetal maken over orde, en je aan regels houden. blackmetal maken over liefde en romantiek. typisch. |
|
als ik door de ZM forums heen kijk, zijn dit dus de Nederlandse Blackmetal regels : 1, je mag een band beginnen, maar je mag geen fans (anders ben je commercieel) 2, de kwaliteit van de muziek MOET kut met ruis zijn, anders ben je niet true en is het GEEN BM en kutmuziek (commercieel dus..) 3, met een aars als corpspaint ben je een clown, ziet er niet uit,is gay, nep, niet true, maar heb je corpspaint als een verkrachte panda beer (Abbath, immortal) ben je god! 4, de teksten mogen alleen maar gaan over hoe geweldig satan de wereld van engelen verneukt en verkacht. anders is het GEEN blackmetal 5, Als band moet je kunnen laten zien hoe cool het is om door een donker bos te lopen wat doorweekt is door sneeuw. (vergeet de omgekeerde kruizen niet 6, heb je een album dat veel verkocht word omdat mensen je muziek misschien gewoon gaaf vinden? ben je commercieel dus ook gelijk geen BM. vergeet ik iets??? |
|
quote: Ik vind die bastianus vaak net een gereformeerde tegenweurdig. Met zijn starre en vastomlijnde ideeën over hoe blekkies zich horen te gedragen. "Ze moeten dit zeggen over muziek en dat zeggen over teksten." etc. etc. Het zou me niks verbazen als bastianus over een tijdje vindt dat blekkes alleen nog maar in pandapaint achter Varg door het bos mogen lopen. ZelThoR zou dan in de gladde niet-true moderne houthakkershoek vallen ofzo. *kuch* Hoe dan ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gemurmel over de natuur is zo mogelijk nog gayer dan bovenstaande, dat is wel black dan? quote: Ja, je gezond verstand en het vermogen om door te hebben dat een paar schreeuwerds niet de meerderheid bepalen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat zeg je? Ik versta geen Pruisisch.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja je vergeet iets, dit zijn alleen regels voor de band van Karnivoor. |
|
quote: Ik vind het concept op Lammendam persoonlijk wel cool en tof dat het betrokken wordt op de eigen streek. Dat soort dingen als dat fluitje vond ik dan weer een erg leuk detail. Of hun teksten/concepten black/evil genoeg zijn, vind ik niet interessant. Nou ben ik ook geen hardcore blackmetal fan en vind bands als Dimmu etc. tof dus ik zal dan ook wel ondersteboven gekruisigd moeten worden gok ik. Qua muziek vind ik ze in hun stijl erg sterk en van een internationaal niveau, ben dan ook erg benieuwd naar de komende langspeler. En daarbij zijn het erg relaxte gasten, wel eens een showtje mee gedaan. Tja moeilijk verstaanbaar dan weer wel But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Neuken? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: het is ook geen aanval het is gewoon humor wat sommige denken |
|
quote: Staat er iets in brand ja? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: het was ook geen aanval quote: Ja, teveel geblazen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wie?? |
|
quote: Haha! Hij snapt hem ook nog meteen.. Geniaal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-12-2009 19:51] |
|
quote:Nounou, houd jij je es een beetje in mannetje. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |