|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Prachtig, idd.. daar is toch een forum voor! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
op het snorren en matten feest? |
|
Zo gay is carach angren toch niet? Een beetje maar toch? |
|
quote: Of het dikke lullenfeest natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
Even het zand uit de vagina's spoelen met de rooie klats, een geurige schedebabbel erachteraan en toen was het slowchatten afgelopen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De vijfde track van het album staat nu ook online "Bloodstains on the Captain's Log" http://www.myspace.com/carachangren http://www.reverbnation.com/carachangren |
|
Wat klinkt die produktie iel ivg de Lammendam nrs op Space, ligt dat aan de mp3? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Dat hoop ik wel ja. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Sowieso vind ik het compositorisch en geluidstechnisch een stap achteruit t.o.v. de vorige cd. Hopelijk staan op de volledige cd nog wat sterkere nummers want dit overtuigt me helaas niet.. [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 07-01-2010 23:29] |
|
Reverbnation zou toch best ok moeten klinken? Weet niet in wat voor kwaliteit dat word omgezet. Maar ik zei het al eerder ja, vind de productie rond uit weird. Gitaren hebben een soort dunne fuzzy eigenschap over hen, en ik snap ook wel dat je geen super dik gitaar kan hebben als daar nog complete orkestraties overheen moeten passen, maar dit gaat wel heel ver! Apart dat het wel de zelfde studio is als de vorige ook. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het klinkt zeer goed, maar de gitaar is idd beetje vreemd. Mag iets zwaarder, nu kraakt het een beetje. |
|
Nummer is ok, gitaargeluid is amper gitaargeluid te noemen. Ik neem aan dat het cleane signaal ook is opgenomen. Ik zou het even door Sans Amp heenhalen. Dusk van Cradle heeft ook geen loodzware gitaren, maar die gitaren hebben wel bodem en kloten, dat mist hier behoorlijk. Afijn, de jongens weten denk ik goed wat ze doen. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: "De mens met overtuiging vindt in haar (geloof, in dit geval black metal) zijn ruggengraat. Veel dingen niet zien, in geen enkel opzicht onbevangen zijn, partijganger zijn door en door, ten aanzien van alle waarden een strenge en noodzakelijke optiek hanteren - dit alleen bepaalt dat een dergelijk soort mensen zelfs bestaat. Maar op grond daarvan is dit soort mensen de tegenpool, de antagonist van wat waarachtig is,-van de waarheid..." Redelijk toepasselijk hier... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Waarom zou dat niet kunnen? Je zou denken dat juist binnen black metal kringen men schijt aan de regels heeft... er zijn geen regels namelijk. Meeste BM kiddo's zijn even bekrompen en dom als de christenen die ze pretenderen te haten. Dat blijkt... Typisch. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
kindjes, geen ruzie maken! ontopic... zeg gewoon wat je van die nieuwe nummers vind!! |
|
quote: OK dan, die nieuwe nummers zijn gaaf. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Prima band! Bruce Banner |
|
Benieuwd naar die nieuwe cd. Maar is Trystys nu een volwaardig lid of alleen maar live gitarist? |
|
Nieuwe nummers vind ik goed klinken! Ben benieuwd naar hun nieuwe CD. euu? |
|
quote: Volwaardig lid dacht ik. Boeiender |
|
quote: bloodstains on the captain's log |
|
quote:Dan is het wel opmerkelijk dat er op de hoes van het te verschijnen album slechts 3 leden op de voorkant staan.. |
|
Myspace verteld ook anders? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |