|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe is het jou gelukt om je eigen aars te bekijken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben bijzonder lenig. |
|
ah fijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb er geen problemen mee dat er in de band iemand zit die schijnbaar graag aarsen imiteert. Past goed bij de schijtmuziek die ze maken. |
|
=) |
|
Zo meer naar de wensen van XXL en de mods dan? Carach Angren Studio Report 1 "Death Came Through A Phantom Ship" http://www.youtube.com/watch?v=E8Dm623YuK4 [Dit bericht is gewijzigd door Trystys op 12-08-2009 1:04] My friend, watch out for traitors... |
|
Goed te zien dat die Namtar nog leeft manne!! Ich kwaam dea gast bijna ilke week bie concerte tege en noe al moande neet!! Ben benieuwd naar het nieuwe album dus schiet maar op Grtz. Tim [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 12-08-2009 1:11] |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goed bezig, erg benieuwd naar het nieuwe werk gozer! [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 12-08-2009 1:11] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Klinkt al goed |
|
quote: Heuj, Venraaaay. Leuke video, ik ben al benieuwd aan het raken naar het nieuwe album. |
|
quote:Doe jij hier ook op mee? Ik dacht dat je alleen live gitarist was? |
|
quote:Ik zit inmiddels al een half jaar vast in Carach Angren My friend, watch out for traitors... |
|
Ik ben heel blij dat er ondertitels bij de video zitten, hehe. Maar ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe CD, succes met de opnames! |
|
Ik kan hier helemaal niks mee. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik wel Klinkt weer nice |
|
|
|
Nou ben benieuwd Klinkt veel belovend iig! |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Dimmu Borgir? |
|
quote: Hahaha, geweldig dit. |
|
'Death Came Through A Phantom Ship' release: 26.02.2010 Nieuw nummer 'The Sighting Is a Portent Of Doom' staat nu online op onze myspace. Tevens valt daar de albumcover te bekijken. http://www.myspace.com/carachangren Cheers [Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 11-12-2009 2:33] |
|
Ik vind de snaredrum nogal iets te nadrukkelijk aanwezig, maar kan aan de myspace kwaliteit liggen natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-12-2009 2:49] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Same here... Rme Fireface met Alesis Mk2's en Yamaha Hs50m's Niet super storend though.. maar vind het nr zelf niet echt super spannend.. doesn't lift off ya know? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |