|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo hoort het ja! Je moeder. |
|
quote:hihi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oh, probeer je me nu terug te pakken? Je ligt zeker nog steeds wakker met de vraag waarom ik je "uitgiegelde" hè? Arme jongen. |
|
hihi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mooi, zo'n forum met moderators :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: In de randstad is raar praten ook wel een talent. Nog nooit een Rotterdammer tegengekomen die fatsoenlijk ABN sprak. Een harde G alsof er een dikke snotrochel in de keel zit...Hilarisch ! Achterhoeks is nog het ergste van allemaal met dat boerenheikneuter taaltje waarbij soms wel hele lettergrepen worden ingeslikt. neoplasma malignum |
|
quote: Wa he-j te dramm'n? Bareuh... |
|
quote: Niet zo huilen, ventje. Ik heb nu eenmaal niet zo'n hoge pet op van My First Casio-blackmetal. quote: Ie mut es nie zo dram'n, stoethaspel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ik ben het eindelijk eens met je eens... Wat een kleine kinderen black metal! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Impliceer je nu dat er volwassen black metal bestaat? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Voordeel is wel dat vrouwen uit die regio het meeste kunnen slikken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
gelukkig is de nederlandse taal één van de jongste talen ter wereld. en zijn de klanken in de meeste dialecten autentieker dan de klanken in het abn. |
|
quote: voor de 2de keer dan maar, waarom reageer je dan? |
|
quote: Waarom reageer je op zijn posts, als je het daar niet zo op hebt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: En waarom reageer jij daar nu weer op? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En waarom vindt jij het nodig daar weer op te reageren? Boeiender |
|
quote: Ik heb OCRD. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben verliefd op Olav. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij ook al? Boeiender |
|
Terecht, ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ja, met z'n dikke lul! |
|
Precies! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-12-2009 16:08] |
|
quote: Omdat ik het idee had dat ik deze wereld er een plezier mee deed, zo goed? De tering zeg. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |