|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, dat is erg netjes. Boeiender |
|
quote: Mayhem, Ancient Rites, Morbid Angel, Arcturus, Ava Inferni, Atheist, Drudkh, Destroyer 666, Terrorizer, Rotting Christ,... Ik neem aan dat het lachen gewoon compulsief is? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Dat zou ik niet aannemen. |
|
quote:Goeie, nou blijft ie erin, denk ik. |
|
quote: Compulsief? Nee, het heeft gewoon te maken met het stellen van andere eisen aan muziek. Is mijn ongegronde uiten van ongenoegen daarom minder dan het ongegronde uiten van genoegen? Op SoM zijn voor mij in de afgelopen jaren vrij veel releases verschenen die niet voldoen aan de kwaliteiten die ik momenteel zoek in muziek. Vandaar mijn digitale lachbui. Excuses als ik daarmee op teentjes ben gaan staan. Ieder zo zijn Goden. |
|
Uiteraard mag je dat allemaal vinden. Net als ik jou reactie snobbistisch mag vinden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik vind Season of Mist ook niet meer zo'n goed label. Leuk dat ze Dönerkakhetro hebben uitgebracht maar voor de rest vind ik ze veel te "middle of the road" qua bands die ze tekenen. Ik vind het ook maar een rare keuze dat ze Kylesa en Dillinger Escape Plan erbij hadden gehaald een paar jaar geleden. |
|
quote: En megagay. Vergeet megagay niet. |
|
En nu terug naar de nieuwe video: het concept vind ik erg goed, de uitvoering valt wat tegen. Het acteerwerk had was beter gemogen en een videofilter had ook niet misstaan... |
|
quote: Dat mag niet van Bart De Wever. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Het komt op mij over als het werk van een student aan de filmacademie: inderdaad een leuk idee, maar op meerdere fronten matig uitgevoerd. Weinig geheimzinnigheid of "black"-sfeer ook (en dan doel ik niet op het gebrek aan beschilderde jongelingen in Victoriaanse kostuums). Anyway, ik hoef dit stuks film niet nog een keer te zien. Vergis ik me trouwens, of gaat Carach Angren in dit nummer toch iets TE veel de pretentieuze Cradle Of Filth-kant op? |
|
CoF gehalte is idd wel heel erg hoog. |
|
Het CoF-->Vempire/Dusk gehalte kan niet hoog genoeg zijn. Zolang de gitaarsnoeren niet in struiken verdwijnen vind ik het prima |
|
quote: In 2013 nog naar Carach Angren luisteren. Pleb :') I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ik hoor de hele tijd "The Funerary Dirge of a Zioninist.". Goed. Doei! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Mods en humor. |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik vind het Eisregen gehalte nogal hoog. Iemand nog behoefte dat ik nog eens laat weten wat ik van Eisregen vind? Ja hoor... |
|
ja ik Ik ken jouw mening over Eisregen nog niet |
|
quote: Zou je er naar willen raden? Ja hoor... |
|
quote:Hihihaha, humor met een tumor tot da max! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Dansen, dansen, koude pintjes kusjes geven. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
SIK3D |
|
quote:Voor zover die bands ooit iets luisternswaardigs hebben uitgebracht, is het inmiddels allemaal vergane glorie. Op Destroyer666 wellicht na, da. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |