|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerste officiele videoclip nu online te bekijken op ons youtubekanaal: http://www.youtube.com/watch?v=GUjzEElQs10 |
|
|
|
quote: "Shot over a period of about six months by Carach Angren and Erik Wijnands/Negakinu Photography on different locations (some lost forever as we speak)" Ik krijg juist eerder het gevoel dat dit in een halve dag is opgenomen in 1 klein donker hol.. |
|
quote: |
|
tijdens the sighting is a portent of doom zijn er precies bijen te horen, of is dat een trompet? signature |
|
|
|
Hoop dat het een beetje richting het debuut gaat. Hard gitaarwerk en lekker spookachtige symfonische black metal |
|
quote: |
|
En ze spelen een extra lange set (75 minuten) op Heidens Geweld 2 met enkele nieuwe nummers... |
|
Zeer geslaagde show afgelopen Zaterdag. |
|
Artwork, tracklist & studio report 2 onthuld. http://legacy.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=171525 |
|
Wat een foeilelijk artwork. En sommige songtitels maken me ook aan het twijfelen. Ben benieuwd, want Season of Mist biedt meestal hoge kwaliteit. Afwachten dus maar... |
|
De stukjes muziek klinken goed! Ben benieuwd naar het nieuwe album. |
|
Op cd klinkt ,t wel leuk enzo, maar live maken ze het totaal niet waar, tamelijk schijt. More Evil0r Than Skelet0r |
|
|
|
Klinkt goed jongens! |
|
Klinkt op het eerste gehoor best prima. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ben meer benieuwd naar de song Bitte tötet mich. |
|
quote:Valt toch wel mee? Alleen die paal had niet gehoeven. Klinkt wel lekker verder. Ergens tussen Abigor en Cradle Of Filth. |
|
De nieuwe plaat bevalt me opperbest! Jaarlijstmateriaal! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuwe video: |
|
Geweldig gedaan! |
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHA Zo, poeh. Oh, nee. Wacht. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ja, dat was hem wel geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Sisyphos op 07-02-2013 8:58] |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |