|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind die nieuwe plaat behoorlijk goed te doen. De band heeft wel een geheel eigen stijl, inderdaad erg druk, en ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat trekt maar wat ze doen, doen ze toch verdomd goed. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Prima plaat ja! |
|
Goede nieuwe plaat. Prachtig gedaan, helaas wel jammer dat de gitaarlijn wat zachter is hetgeen ze met opzet gedaan hebben. Daardoor is de power die het ze op Lammendam had wat minder. Desalniettemin een prachtige plaat! |
|
We zoeken nog een 'lichtman' voor de show op 5 mei, geinteresseerden kunnen contact opnemen via cabookings@hotmail.com |
|
he zeg, ik vind het zo slecht nog niet! signature |
|
quote: geer kom er eens in. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hmmmm.... Licht eraan waarvoor, ik ben een aardige buttonmonkey (if I do say so myself) maar van dingen aansluiten heb ik weinig kaas gegeten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
dat wordt vast geregeld en 'k zit net die nieuwe te beluisteren op de CA-site. Ga dr wel hard op! Nice! |
|
quote: Gaat om een optreden op het bevrijdingsfestival in Wageningen. Alles zal al aangesloten zijn...(mag ik naar logische redenering toch wel aannemen ) My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Ah, daar ben ik ook aanwezig. Halen jullie dat gitaarrek, dat shirt en die thermokan nog een keer op bij Gryphus? Staat verder niet in de weg of zo. |
|
quote:Oow ik was niet op de hoogte dat er nog spul stond, maar zal het doorgeven! My friend, watch out for traitors... |
|
quote:Ahw zönde, die dag heb ik al afgesproken met wat lui in Zwolle. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jammer inderdaad... Nog steeds zoekende! Vergoeding in overleg uiteraard. cabookings@hotmail.com |
|
We zijn tevens op zoek naar een live-gitarist. Interesse?? > cabookings@hotmail.com |
|
quote: Doet Koen niet meer mee? Boeiender |
|
quote: Niet meer nee dus vandaar mijn bericht. |
|
quote: Ah, kon ook zijn dat de ander geen gitaar meer wilde spelen. Succes ermee. Boeiender |
|
quote: Bedankt! |
|
Om maar even te updaten; we hebben inmiddels weer een nieuwe live-gitarist (Valak). Heeft al enkele optredens meegespeeld zo ook aanstaande zaterdag 25-09 op Cilinderfest. |
|
Nieuw 'oud' nummer online www.carach-angren.nl www.myspace.com/carachangren After some very hard work we can finally reveal a piece of what we have been doing. Because of the enormous fan-requests we decided to re-record three older songs! You can now listen to the first one 'Ethereal Veiled Existence 2011' which was the title track on our 2005 release. The re-recordings, mixing and mastering were done by Rob Fox and Carach Angren. We will probably incorporate these recordings on a new release but for now enjoy this full blown ghostly updated piece of metal and let us know what you think! |
|
Nummer heerscht de pan uit. Kan niet wachten op de andere twee! |
|
|
|
Ja en ze hebben een videoclip van The Sighting Is A Portent Of Doom gemaakt. |
|
De derde en laatste heropname staat nu online om te beluisteren/ op ITunes om aan te schaffen als mp3 Reverbnation (stream) http://www.reverbnation.com/play_now/song_8879515 ITunes http://itunes.apple.com/us/album/the-ghost-of-raynham-hall/id442426138?ign-mpt=uo%3D4 Facbook http://www.facebook.com/pages/Carach-Angren/289371466833 |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |