![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Mondharp is cool ![]() Groeit op voor galg en rad. ![]() |
|
quote: en super alternatief ook nog eens ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
hier nog maar eens ![]() mn schatjes: ![]() Je moeder. ![]() |
|
Vooral de opstelling van je kit is bijzonder ![]() ![]() |
|
daar moet je wel een érg goeie drummer voor zijn ja gheghe ![]() |
|
In het bijzonder de plek van de kruk ![]() zo kan ie wel weer ![]() |
|
![]() had het even wat aan de kant geschoven ivm ruimte, zit in een studentenflatje he ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Hmm.. wienig ruimte hebben is best vervelend. Voordeel is wel dat je goed door krijgt hoe je je kit zo compact mogenlijk kan bouwen ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
Één van de andere instrumenten die op mijn kamer staat. De Casio CTK-671 ![]() ![]() Fijn ding naar mijn idee, uitgebreid genoeg voor mij in iedergeval. Check vooral de toffe lavalamp op de achtergrond ![]() ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
quote:jammer van al die stickers ![]() |
|
In actie tijdens een repetitie met de band: ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Zeer gave opstelling, Jelle! ![]() Drumt veel lekkerder dan 2 toms boven de bass vind ik zelf. zo kan ie wel weer ![]() |
|
Thx. Ik vind het zelf ook stukken beter, zeker nu ik daar 2 floors heb ipv 1 hangende en 1 floor. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Zal wel een kwestie zijn om over je ride heen te vloegen van tom naar tom, ik vind het schijt irritant... ![]() ![]() Hoppetee, gewoon normaal, want ik heb geen twee floortoms. ![]() ![]() |
|
quote: Mooi spul. ![]() ![]() |
|
quote: Speel je veel standaard rondje-van-de-zaak breaks dan is de standaard opstelling idd. handiger (niet negatief bedoeld btw.). Geen 16" (floor)tom dat lijkt me wel irritant! quote: Thx! Tja, we hadden eerst een Grundig koffiezetapparaat, zo'n Philips is toch het beste. Coated Powerstroke speel ik pas sindskort, Wow! echt een aanrader man. Verder demping is nauwelijks nodig. Ook Coated Emperors op de toms (of G2's) bevalt me 10x beter dan die godvergeten Pinstripes! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 21-10-2006 12:19] Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Welke maten heb jij dan? zo kan ie wel weer ![]() |
|
22", 12", 14" fl, 16" fl + 14" sn. ![]() Superrelaxte maatjes imo, ik snap echt niet waarom je dit zo weinig tegenkomt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Dat klinkt erg fijn. Mijn 12", 13", 16" fl is vrij standaard, maar het lijkt me een stuk fijner om 12", 14" te hebben, dat is makkelijker op elkaar te stemmen ook meende ik? Mooie set iig! En Philips is nice ![]() ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
quote: Ik vind Pinstripes eigenlijk nogal waardeloos, er zit naar mijn smaak nogal weinig klank in. Op bassdrums zijn ze nog wel te doen, maar ook niet zonder extra demping, stom genoeg. Wat heb jij nu trouwens voor soort voorvel op je bass? Enkellaags, dubbellaags, met of zonder ingebouwde dempring...? ![]() ![]() |
|
Het voorvel is een cheap-ass enkellaags ding, maar wel met het één en ander aan Ducktape aan de binnenkant om de galm binnen de perken te houden. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Toffe setup!! Ik denk dat ik er ook maar weer een tom bij ga hangen. Speel nu over 12/16, ben benieuwd hoe het speelt als ik mijn 13" naast mijn 16" hang. ![]() |
|
Ik vind het zelf erg lekker spelen omdat ik de laatste tijd veel met dubbelebass-imitatie doe met floors + bass in allerlei patronen. Op deze manier kan m'n linkervoet tenminste lekker op de hihat door laten stuiteren. ![]() Ik heb het ook zo gehad met een hangende 14", maar daar kon ik maar niet aan wennen en ik kreeg em ook nooit lekker gestemd. Lag em ook aan de ISS ophanging, maar een xtra floor vind ik sowieso vet. ![]() @ThaThyger: Weeknie, nooit echt met 13" gespeeld. @Snaack: Ben je nog wezen kijken bij die Taye waar je het over had? Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Leuke dean ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |