![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Sinds denet in mijn bezit, even leren spelen dan maar ![]() |
|
Onlangs verhuisd naar mijn eigen huisje, net alles weer aangesloten, wat wisselingen in de gearlist, oftewel: Fototime! (Alweer? Ja alweer! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ohja, voor ik het vergeet, ook nog een filmpje geschoten met mijn telefoon, om het af te maken: http://www2.hku.nl/~koen4/newerstudio/studio.3gp Yamaha O1X Audio/Midi interface/Control Surface Access Virus B Synth Novation Nova Synth Korg Electribe EA MK2 Synth Roland MC-505 Groovebox Roland SP-808 Sampler Siel MDP-40 Oldschool Drumbakkie Behringer PX2000 Patchbay Behringer Virtualizer FX-bak Behringer Ultracurve DSP-8024 EQ/Analyzer Zoom 1010 Gitaarpedaal (Lo-fi to the max!) Realistic Reverb Novation Remote 49 LE Masterkeyboard 2x KRK Rokit RP'8 Monitoren Shure SM-58 Mic En natuurlijk mijn überheerschende Roland TD3-KW drumkit!! En een kompjoetert ofcourse ![]() Nu zal ik de bende eens een poosje zo laten staan, en jullie niet meer platspammen met foto's ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() Onlangs gekocht voor niet te veel geld; speelt lekker! ![]() |
|
![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 07-01-2007 0:48] wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Mn bandmaatje heeft m ook!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Wow... die is vet. Speel-ze! ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
quote:jammer van de stickers er op!! speelt echt super lekker! ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
band maat van mij heeft em ook, maar die heeft er meteen Emg's in gezet beetje zonde of nie? ![]() |
|
quote: Hebben we t over de dezelfde persoon ofzo? hahaha Hij heeft er ook EMG's inzitten. ![]() ![]() |
|
quote: Zijn dat niet de standaard elementen die er in horen te zitten? ![]() |
|
Seymour Duncans toch? ![]() |
|
Geen Gibson-elementen? ![]() |
|
quote: Godver, welke schele ontwerper heeft die Dean ontworpen? IMO een van de lelijkste modellen ooit. ![]() |
|
hehe lijkt wel linkshandig maar snaren omgewisseld en de band aan de andere kant ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: vondt deze dean er voor de verandering wel oke uitzien ![]() kwaliteit > kwantiteit ![]() |
|
quote: Vind je? 0__0 Vind 'm juist erg vet.. speelt ook lekker! Maar ik heb 'm dan ook gekocht ;] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: helemaal onderaan, wtf is dat? Suck my piss ![]() |
|
quote: Novation Nova, synthesizer waarop je de meest rauwe geluiden kunt programmeren ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
knopjes ![]() Livefoto van mn MC6 die'k nog niet zo lang heb : ![]() ![]() |
|
quote: Mooi is ie heeee ![]() ![]() Wat vind je van de hals? ![]() |
|
Ja we hebben het goed voor mekaar he ![]() ![]() Hals : Nou, ik wilde eerst een sharkfin-versie omdat die halzen nog iets platter waren. Maar toen ik deze pakte, na een paar andere Dots en Sharkfins te hebben getest, vond ik em wel super fijn. Ze spelen/klinken allemaal net iets anders weer (afgezien van afstelling) en deze voelt super stabiel en 'fel' aan. Heerlijk ![]() [edit]maar eigenlijk heb ik em gekocht omdat Natasja em zo mooi vond ![]() [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-01-2007 15:18] ![]() |
|
hahaha herkenbaar ![]() Suus vind m ook super!! Hij past ook perfect bij t interieur thuis hehe ![]() ![]() |
|
hahaha ja precies, daar gaat het om! ![]() |
![]() |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |