|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vrees het kwaliteit > kwantiteit |
|
Emo iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
heerlijk simpele nep fender. maar met die pedalen eronder, hmmmmm Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: Emo? Shredden emo's ook dan? Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote:Ja en nu moet je een mp3 van je posten! |
|
hehehe heb volgnes mij nog wel ergens een hele slechte staan die ik vorig jaar met logic heb gemaakt...hoe kan ik zoiets posten want hij alleen maar op mn pc... Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote: Haha flikker ook maar op met je mp3 :p jij wordt fucking ge-endorced door Bo-El Wat je zegt ben je zelf! |
|
5-euro zet de volgende keer wat lampen aan als je een foto maakt... je fototoestel houd niet zo van donker blijkt... /me eist ook een mp3tje van Rolf kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Kut ik had ook mn mond moeten houden..Dis een metalforum, allemaal shredders ofcourse :p Wat je zegt ben je zelf! |
|
quote: dat hebbie snel opgemerkt Maar ik ben meer een cymbal shredder.. en een oudpapier shredder /me heeft een serieus gebrek aan gitaarskills... maar dat maakt niet uit als je een drummer wilt worden (als groot liefhebber van ge-shred ( ) eis ik anyways een mp3 ) kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: het is een foto gemaakt met mobiel, dus eigenlijk nog van redelijk kwaliteit, kan trouwens kloppen dat er geen lampen aan waren. Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
woei, verveling! Je moeder. |
|
Hulde aan die Von, The Syre en Vazal Sticker Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Gibson Firebird Studio (foto) Gibson The Paul II (foto) Framus Dragon (foto) Marshall 1960A EHX Small Stone Line6 Echo Park Korg DT-10 [Dit bericht is gewijzigd door greyline op 12-11-2006 13:14] |
|
Sletje, die Fender is helemaal niet van jou :p quote: |
|
quote: Mart en ik delen wel vaker dingen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit vraagt om een uitleg!! Kom maar op met die verhalen quote: |
|
quote: wow, iemand die vazal kent hehe Je moeder. |
|
wil hem al een tijd kopen maar heb hem nu te leen thuis staan voor een optreden binnenkort. nu nog sparen want hij speelt wel zo gruwelijk fijn Je moeder. |
|
quote: Mooie kaasschaaf idd!! |
|
mooie plank karnivoor kwaliteit > kwantiteit |
|
Mijn bc rich, maar dan net iets vetter Als ik van de week een digitaal fototoestel thuis heb, maak ik wel een betere foto, dit is met mn telefoon gedaan. |
|
Hmm.. ik wil die plankjes van je vanavond wel effe uitproberen, kerel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mijn nieuwe aanwinst, wel een van de betere bass combo's op de markt imo Dit staat achter mijn gieters. @ murdering munk, gave kleurtjes |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |