|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar niet extreem hard |
|
|
|
quote: Wat hangt die Sabian daar zielig alleen Verek mooi setje! kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Wat een supervette BASS!!! |
|
jah man hij kan gewoon helemaal van kleur veranderen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tegenwoordig hangen er 2 sabians. Een 16" AAX studio crash en een 18" AAX Dark crash. De rest is allemaal zildjian |
|
quote: Wel jammer dat je er met een plectrum op speelt, dat kan eigenlijk echt niet |
|
quote: Ja, en fretten zijn eigenlijk ook maar protheses, niet? |
|
Maar hij klinkt te gek met zn plectrum, fokking strakke metalbassist met veel in huis En mooie basjes ja |
|
quote:Ik zeg Metallica, Megadeth, Sacred Reich, Pantera, The Haunted, Sepultura, Slayer, Fear Factory, Arch Enemy, Soilwork enz enz. Allemaal bands waar ik naar luister en allemaal gebruiken ze een plectrum |
|
quote: |
|
quote: nouja fretten hebben imho meer functie, fretloos klinkt veel slepender. maarja natuurlijk kan je met plectrum nog steeds aardig wat geluid uit je bas krijgen, skoll van arcturus vind ik ook super vet. maar vingers blijf ik beter vinden, en lekkerder spelen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: + sommige stijlen zijn niet met de vingers te bassen, denk bijv. Thrashmetal met een gem. bpm van 220!! |
|
*kuch* Steve D. *kuch* maar die speelt dan weer vrij rommelig hehe |
|
quote: Ja, daar lijkt Alex Webster bijvoorbeeld ook heel erg veel last van te hebben... |
|
Sinds wanneer is CC thrash dan klinkt ook heel anders.. 't is maar net wat je wilt toch [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2007 19:30] |
|
quote: Ja als je alle noten lomp met de gitarist mee speelt dan krijg je dat ja |
|
quote: Die van ons doet dat ja en die houdt t nog bij ook hahahaha |
|
quote:Met z'n vingers? |
|
quote: Neennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
quote: Haha jammer ik had beter verwacht |
|
Tis maar tHrash heee |
|
quote: Maar wel vet! Check je mail |
|
Harder oefenen. Desnoods wat maar wat meer tijd in een 3 vingertechniek stoppen. Al moet ik zeggen dat die 3 vingertechniek mij vrij veel tijd kost, hehe. Het wilt niet echt vlotten en vaak schakel ik automatisch weer naar 2 vingers. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |