|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, ik dan heb ik daar altijd verkeerd idee over gehad. Al ben je volgens mij met wel wat meer dingen in je voordeel als je met 3 vingers speelt. (even een fout voorbeeldje) YMCA bijvoorbeeld bestaat uit vrij snel octaafwerk en ik denk dat dan met 3 vingers spelen toch in je voordeel werkt. |
|
quote: Snel is snel. Daar ging het toch om bij metal? Snel en lang haar en zo'n handje enzo ohja bier ontopic: Heb vorig jaar eens wat van mijn zooi op de foto gezet |
|
quote: YMCA ? Misschien heeft het je persoonlijke voorkeur omdat je het makkelijker vind spelen. Het punt is dat je moet alterneren of je dat met 2-3 of met 4 doet het blijft net zo snel |
|
quote: Mooi setje gitaren, is die rode ibanez dit model: 540PII ? |
|
quote: Ik heb aleen maar RG's van Ibanez. Die ene is een 7420, die andere een 470. Ik heb die 540PII ook maar eens opgezocht, leuke gitaar is dat! Moeilijk te vinden zeker? |
|
quote: Yep erg moeilijk, ben al een tijdje naar op zoek! Mischien dat ik em nog is vind op marktplaats |
|
quote: Mooie washburn! En lang haar hoeft niet persé The trend is dead. |
|
Mooie ibanez die rechtse |
|
Hier wat foto's van het Massive Assault wapenarsenaal Fredde's 2,5 meter full stack. Jerome's full stack Henke's bass toren |
|
Dat is gewoon overdreven...! |
|
Wij drijven inderdaad graag over. |
|
quote:argh ja die wilde ik ook altijd... en toen zag ik em een euh jaartje geleden ofzo voor fokking 300euri, ik gelijk bellen, wastie al verkocht. |
|
@pics hierboven ; heerscharsenaal ofnie mijn arsenaal (en live met podje optreden straks ): |
|
quote:Mooi spul Frank!!! Maar Podje, gadverdamme |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Vandaar dat al die foto's natuurlijk ook vanaf grond niveau zijn gemaakt zodat die stacks nog hoger lijken? Ziet er wel bruut uit kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Wel Zenial |
|
Oude Charvel/Jackson model 4 (rond 1986). Nog een model 4 (heb ik aan mijn broer gegeven). Gibson Les Paul Studio, vette sound in olijk houtmotief. Jackson SL2 USA met doorlopende nek en Kent Armstrong elementen (bouwjaar 1992). Oude (1963?) Egmond gitaar; made in Eindhoven; Gibson Jazz element. Leuk voor blues en Motörhead covers. 1992 USA stratocaster; scallopped neck; DiMarzio YJM en HS3 elementen. Weinig output, dus hard werken (of je versterker harder zetten), maar wel lekker vintage geluidje. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote:AH jammer, en zeker voor 300 pleurie. |
|
quote: Wat is dit voor bas? Ziet er erg gaaf uit! |
|
quote: haha beetje tweaken (waar veel lui teveel stront voor in de oren hebben), en dat wil ook wa (maar qua sound niet te vgl met ons 'niveautje' amps nee ) |
|
quote:Dat is een Ibanez Prestige SR3006, speelt en klinkt ook nog eens als een tiet |
|
quote: alleen jammer van die kras die erop zit |
|
quote: hahaha, of maw. Frnkie heeft gewoon geen rijbewijs e/o vervoer om zn spullen te verplaatsen!!! |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |