|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Die bas omda'k zelf baslijnen wil bedenken/opnemen voor onze nrs. als leidraad voor een echte bassist |
|
Ik vraag het me al een tijdje af, en ik zie het hier nu weer: waarom staat het halselement op sommige instrumenten schuin? |
|
quote: Lastig om met je voet dat pedaal aan en uit te trappen. |
|
@jbassist: volgens mij staat je linker speaker niet echt veilig zo... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: O, dat vertellen we je wel als je wat meer van muziek snapt. Het is anders geen doen om dat helemaal uit te gaan leggen... *heeftookgeenflauwidee* |
|
Het poppetje dat ik aan wil gaan schaffen: 88 gewogen toetsen.. heerlijk. Heb zelfs op Ebay al een schitterend exemplaar gezien met houten Steinway toetsen.. Once you go weighted, there's no turning back! Edit: Zo dan, tering de tering. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 23-09-2006 11:49] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Welk poppetje? |
|
Ik vind ze ook lelijk! Jackson RX10D ftw! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Omdat het geluid op elk plekje anders wordt opgepikt. |
|
quote: en hier komt deze maandag nog een Audient Asp008 bij Ik moet idd aan de speakerstands, waar heb jij de jouwe gekocht? zien er handig/cool uit! en het zijn idd de alesis, voor de prijs echt tegek maar je moet ze wel een beetje leren kennen.(zoals met alle speaker natuurlijk) het grote voordeel vind ik dat ze vrijwel niet vermoeiend zijn voor de oren "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Neuh ik ben best trots op m'n basjes Aria pro 2 tsb 400 24jaar oud maar , het klinkt nog steeds geweldig imo |
|
damn wat een vette gear heeft iedereen toch O_o voel me spontaan nogal armzalig Nouja.. hier is mijn speelgoed =) Pearl P110TW twinpedal (maar zoals je ziet is ie tijdelijk nog ff enkel aangezien ik toch nog niet met dubbele pedalen kan werken) Yamaha C665 / Yamaha C845 boomstand's (crash / ride) Dubbele ride is inderdaad een beetje maf, maar me set had al een Pearl ride toen ik hem kocht, en heb er net 3 dagen geleden maar eens een echte Sabian ride bijgekocht. Pearl ride was niet echt wat waard dus heb ik maar besloten hem te houden Toms staan niet heel erg optimaal.. maar gebruik ze niet zo heel veel eigenlijks. hmm en nu maar sparen voor een Sabian AA regular high-hat (oja, en wat skills creëren ) -Edit- Tis een Pearl CX300 Crash/ride... dat was van het plaatje verdwenen O_o. Damn wat ist hier opeens stil [Dit bericht is gewijzigd door ThaTyger op 25-09-2006 15:22] kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Zou ik wel doen, anders ben je snel genijgd om alles op je snare te doen, wat op ten duur toch beperkingen heeft |
|
quote: hmm heb je wel een goed punt inderdaad. Ik heb alleen het probleem dat ik ze niet zo krijg dat het lekker aanvoelt als ik speel. Wat is een goed uitgangspunt voor het afstellen van je toms? Of is het gewoon een kwestie van wennen? kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Maak het jezelf makkelijk, niet te ver, niet te dichtbij, en zorg dat t raak vlak ongeveer 90 graden is ten opzichte van je stok. |
|
Mijn mooie OLP stingray 5 snaar . Mijn versterker. Binnenkort komt hier een Behringer monster voor in de plaats . Instrumenten die we gaan gebruiken in ons folk metal project . Groeit op voor galg en rad. |
|
quote: Ik heb hier een reactie op je vraag geplaatst, das daar meer op zijn plek |
|
Nog maar eens wat fotootjes van mijn 17-jarige (!?) Pearl kitje. Eerst maar eens gewoon. Hier 1 met flits, om het effect van de prints op mijn bass-vellen te zien. En hier gezien van de plek waar je zit. Gewoon lekker basic, zonder al te veel poespas. |
|
quote: Kijk aan, een Mick Tucker drumstel!! "The man with the golden arm" |
|
quote: Hahaha! Mick Tucker mocht willen, dat hij er nog achter kon zitten! |
|
quote: hahahaha idd, want dan moet ie toch ff uit zn graf komen!! |
|
quote: Maar hij is inderdaad aardig bling bling. Een glam-band als The Sweet zou het niet misstaan! |
|
quote: Profane goes The Sweet? hahahha |
|
quote: Inderdaad niet de eerste keer dat ik die foto voorbij zie komen... die front vellen zijn zo vet kwaliteit > kwantiteit |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |