|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 02-03-2007 14:58] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: aah ze zijn wel erg overtuigd van hun systeem |
|
quote: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Sjezus, jij durft wel dan. Ik durf eigenlijk bijna niet naar m'n verterker te kijken uit angst dattie sterft... Ik ben ook altijd zielsgelukkig als ik de hele rotzooi aansluit en het werkt Maar het is wel een vet ding iig Herman van de bakker |
|
quote: Ze hebben ook recht van spreken. |
|
quote: Natuurlijk hebben ze dat, maar objectief is anders. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ooit een Dingwall gehoord? |
|
Nee, maar dat zal ongetwijfeld dik in orde zijn. Ik ben alleen erg skeptisch als het om dit soort Goed-Beter-Best praatjes gaat... in het topsegment is het m.i. eerder een kwestie van Goed-Anders-OokGoed. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Nouja het gaat er uiteindelijk ook om wat je zelf goed vind na een bepaalde lat, koop je een amerikaanse fender bass of een rickenbacker? |
|
Dat is precies wat ik bedoel. Dat een Rickenbacker beter bij je past, betekent niet dat ie beter is dan een US Fender. Hij is gewoon anderser, maar ook gewoon knettergoed. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Ja precies, maar dat vergeten mensen vaak! Er zijn ook veel merken erg underrated vaak ook goedkoper daar door.. sommige goedkopere bassen kunnen kwalitatief net zo goed zijn als de duurdere bekendere merken. |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Nice! Is dat een Pearl kit waar je andere lugs op hebt gezet? |
|
Helemaal goed. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Heb jij geen koebel? |
|
Nope. Toeters en bellen zijn aan mij niet besteed. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Mijn dean V'79. En dit is me Dean evo X. Ik heb hier ook nog een Stagg beginers ding, maar die ga ik binnenkort weg doen. The trend is dead. |
|
Oeh erg mooie V quote:Yeps, vette zooi Het mooie van die bakken is dat ze erg simpel in mekaar zitten, alles nog lekker met snoertjes gesoldeerd ipv gepruts met printplaten, dus als er iets mis is, is het erg makkelijk te laten fiksen ook. Degelijk spul. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 05-03-2007 16:01] |
|
quote: Ja ben er zeker blij mee, alleen altijd wanneer ik bij feedback iets koop, heb ik meestal het showmodel en dat is wel klote. Maar goed, gaat wel weer 30 euro vanaf, plus een gratis dean bag. The trend is dead. |
|
quote: Hehe Lugs van Lignum toevallig?? Lijken er wel verdacht veel op. Zijn van massief messing. |
|
Het zijn geen Lignum lugs; ik heb ze zelf gemaakt (hij verkoopt ze ook niet los). Ze lijken er sterk op, maar ze zijn een stukje dikker: Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Maar wel een mooie standaard voor de suske en wiske Herman van de bakker |
|
|
|
Dat ik is nog es een vette bas (om te zien iig). Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |