|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Casio is wel erg wehkamp of ben ik een toetsenn00b? |
|
Ik zou niet zo snel een Casio kopen, maar dat ben ik.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik snap |
|
Achjah, wil je voorgeprogrammeerde sounds waar je verder niks aan kunt editen, en ben je gek op voorgeprogrammeerde ritmetjes dan is een Casio de bomdiggybombom! Wil je je sounds een beetje kunnen bewerken (en over het algemeen dikkere/mooiere sounds) kun je beter kijken naar een Fantom/Triton jah.. Wil je echt knoppen draaien en je eigen sounds vanaf scratch creëren dan kun je beter een echte synthesizer aanschaffen.. Spul van Clavia (Nord series), Access (Virus series) en Novation ((Super)Nova, K-station) bijvoorbeeld Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Maatje van mij heeft een corvette maar dat hout schijnt nogal broos te zijn bij deze ook?, tja warwick corvette heeft een heel vol geluid, kan me voorstellen dat je er niet van houd. De elementen zeggen me zo snel niks.. Succes ermee |
|
quote: Probeer is een cort artisan fretless(lijkt er ook op kwa model), erg mooi ding voor de prijs, bij dirk witte in Utrecht hebben ze em, dus als je in de buurt bent, probeer het is |
|
quote: Hij heeft een hele diverse klank. Van lekker wollig tot kraak helder. Die active electronica doet zijn werk echt goed. De houtsoort is iets anders dan bij die van Warwick. Volgens mij gebruikt Warwick Mahogany, dit is Bubbinga. Maar zoals met alle instrumenten met een olie finish moet je altijd goed oppassen. Iemand tips voor onderhoud? |
|
Mijn nieuwste aanwinst: Noble & Cooley HP 14" x 6'5" Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Mijn spul: Ibanez SZ 520, Laney TF700, Laney LV412A, Marshall VS 100 |
|
Plectrum ,ejtraatig iooM |
|
quote: En nog een Stratocaster van Fender waar ik momenteel nog geen foto van heb. |
|
De vetste snare aller tijden is jetzt meins. Sonor Signature 14x8 bubinga. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Dat ziet er solide uit kwaliteit > kwantiteit |
|
het zijn niet echt instrumenten, maar het staat vrij aardig: |
|
Hey die zag ik ook op gitaarnet. Mooi oud spul zeg! |
|
Die Marshall 2204 is van '89, dus dat valt nog mee. Maar de Fender dingen zijn wel vrij oud ja... Klinkt erg fijn op de bas, daar kunnen moderne SWR's echt niet tegenop... |
|
quote: Haha...die zag ik daar ook. Vette topic was dat, grootste rig ofzoiets. Mooie Fenders man Herman van de bakker |
|
Yeah idd zoiets, kwijltopic hehe |
|
quote: Om deze moest ik ook lachen... wat een gekkigheid man Herman van de bakker |
|
Hahaha, idd, die wielen aan de bovenkant, wat een domme fout, zeg. Maarre, broer, waar blijft die foto van die heersch fender van je? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: ow ok, zal ik eens doen... Mijn Fender, jouw marshall buikkast.... Herman van de bakker |
|
Als daar geen mooie kinderen uit voortkomen... Vlak je london city's niet uit, sterker nog, knal die ook even op de pic. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Wat een geweld, mooi spul |
|
quote: Oja ken em. "Gezocht : 30 roadies" Deze is cool; |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |