|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooie bas!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: mooi! edit: heb je ook een close-up van de ophanging van die 3 cymbals? (ride / china / crash) [Dit bericht is gewijzigd door ThaTyger op 07-03-2007 17:08] kwaliteit > kwantiteit |
|
quote:GVD poging nummer 2 De nieuwe slet die ik heb gekocht [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 08-03-2007 13:46] |
|
Cool, ook nog oudere versie van gehad in die kleur ook (RG7620) En vandaag gaat dat glimmende ding in mn rack verpatst worden; [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-03-2007 14:00] |
|
quote: Thx! Ik heb geen close-up van die ophanging, maar het zijn gewoon 3 boom-armen in zo'n 3-klem van Pearl (zoiets). Het is de eerste keer gigantisch pielen om het allemaal op z'n plaats te krijgen, maar daarna stevig doch licht (had eerst 3 stands daaro). Bovendien tilt je het in 1 keer het podium op. Hammergeil. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ranzige-roel op 08-03-2007 14:40] |
|
Nou, alle 7 kloppers tegelijk voor de bass! |
|
quote: Beetje low budget |
|
Haha precies, weg dr mee! |
|
waarom zo'n rack en niet bijvoorbeeld een triple rectifier |
|
quote: en wat doe je met de rest? |
|
Thuis houden (en de fx en tuner voor bij mn top in spe), ik speel nu altijd samen met leendert over mn eindtrap. Hij de ene en ik de andere kant, ideaal quote:Ik ga mn preamp weg doen en een top kopen (maar geen rectumfryer, daar houd ik niet zo van) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-03-2007 15:06] |
|
quote: Dit ziet er professioneler uit, ik bedoel dat weet iedereen |
|
quote: Die links onder heb ik Leuk kitje... maar tape? Whyyyyyyyy (als in : het helpt je vellen + geluid om zeep ) @Jällö: oke, ziet er vet uit. Lijkt me inderdaad wel wat gepriegel, maar wel de moeite waard kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Ik heb in een gekke bui ook wel eens een top fase gehad en dan schakelde in t zaakje met mn G-major. Is dat met die Repliflex ook mogelijk? |
|
Mijn gitaartjes, die ironbird heb ik pas een halfjaartje geleden ofzo eindelijk afgemaakt, ben 4 jaar bezig geweest (met tussenpozen) om hem helemaal opnieuw te reviseren, het was een nogal oud beestje. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-03-2007 22:23] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Mijn huidige versterker, Heb de podxt pro btw te koop staan: Is in zeer goede staat en heeft een metalpack add-on. |
|
quote:Niet nodig, Engl SE heeft midi |
|
quote: Gave 2x12 kast!! Ook stereo te gebruiken? |
|
Zat Blackmore niet ook aan de Engl? staat me zoiets van bij... Herman van de bakker |
|
Zn eigen Blackmore signature Engl. Klinkt te gek dat ding trouwens! Wel es getest. Van Blackmore tot brute deathmetal uit te halen |
|
Vandaag weer eens een Mesa Stilleto gechecked, wat een prachtige sound zeg!! Vooral geschikt voor blues/rock/hardrock. Cleane sound is ook supahhhh |
|
quote: idd vette top. vind hem zelf lekkerder klinken dan de powerball |
|
quote: Jazeker! Heb er 2 vintage 30 8ohm speakers in laten zetten. Zaten 16 ohm speakers in, maar dat werkte niet met de mesa. Zeer goed geluid! ENGL = superb |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |